תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

צפו: המשטרה פענחה את אונס הילדה בנוה שאנן

משטרת ישראל הודיעה כי פוענח את תיק האונס של הקטינה בת ה-10 בביתה בחיפה לפני כשבועיים. הבוקר הוגשה הצהרת תובע נגד תושב חיפה בן 21, וזאת לאחר שהודה ושחזר את מעשיו

פורסם בתאריך: 22.6.20 15:53

משטרת ישראל הודיעה כי היא פענחה את תיק האונס של הקטינה בת ה-10 בביתה בשכונת נוה שאנן בחיפה ביום שבת, 6 ביוני, והבוקר (שני) הוגשה הצהרת תובע נגד תושב חיפה בן 21 בחשד לביצוע המעשים.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת חיפה ניהלו חקירה מורכבת ומאומצת שכללה פעולות כמו איסוף ממצאים פורנזיים בזירה וגביית עדויות, ובסיומה נעצר תושב העיר בן 21 בחשד לאונס הקטינה. על פי החשד פרץ החשוד לפנות בוקר לדירה שבה מתגוררת הקטינה עם הוריה, הסתובב בין החדרים, ובהגיעו לחדרה הוא תקף אותה וביצע בה עבירות מין חמורות, ולאחר מכן נמלט מהמקום.

 

 

דגימות DNA שנאספו בזירה הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי במטה הארצי. בתום הפקת פרופיל ה-DNA הוצלב הנתון מול המאגר המשטרתי, שהביא לחשיפת זהותו של החשוד. שוטרי התחנה הוציאו צו מעצר נגדו ואיתרו אותו כעבור זמן קצר בעזרת אמצעים טכנולוגיים שונים. החשוד נעצר לחקירה, שבה הודה בביצוע המעשים ואף ביצע שחזור באותו הערב.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר כאמור הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגדו. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דורית

    אונס ילדה קטנה, כמוהו כרצח הילדה.
    מאסר עולם ללא זכות לשחרור מוקדם.

  2. סוזן סוזן

    מצטרפת לבקשה- מיהו האדם ומהי כתובתו אני רוצה לבוא לבוא אליו הביתה , תודה

  3. זה שמשלם על הכל

    מזלזלים בעבירות קלות, יש סיבה שהוא במאגר המשטרתי, וחוטפים עבירות קשות. יש להחמיר בענשיה על כל סוג של עבירה, בעיקר אלימות ורכוש!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר