בן ריפתין (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בן ריפתין (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

"אני מפנה את התפקיד בתקווה שיבוא מישהו נכון יותר"

בהתייחסות ראשונה להתפטרותו כתב בן ריפתין, ששימש עד לפני כחודשיים מנהל אגף התרבות בעיריית חיפה: "רוב העובדים בעירייה מגיעים בכל בוקר במטרה לעבוד ולעשות כמיטב יכולתם למלא את תפקידם למען העיר". בעוד שלושה חודשים הוא מתעתד לפתוח מחדש את מועדון הסירופ המיתולוגי שלו

פורסם בתאריך: 3.9.22 18:18

בן ריפתין, שהתפטר לפני כחודשיים מתפקידו כמנהל אגף התרבות בעיריית חיפה, פרסם אתמול (שישי) פוסט שבו הוא התייחס לראשונה להתפטרותו מהתפקיד, וגם הבטיח כי בעוד שלושה חודשים הוא יפתח מחדש את מועדון הסירופ המיתולוגי שלו.

"החדשות הרעות: סיימתי את תפקידי כמנהל אגף התרבות בעיריית חיפה. החדשות הטובות: בעוד כשלושה חודשים ייפתח מחדש SYRUP Haifa", כתב ריפתין והוסיף: "כמה מילים על השנה וחצי שלי בעיריית חיפה, קריאת רשות בלבד, משפטים שנובעים מרגשות אשמה אפשר לדלג: יש המון אנשים שאני יכול וצריך לתייג ולהגיד להם תודה אבל זה לא ייגמר, אז רק אכתוב שפגשתי אנשים מקסימים (אתם יודעים מי אתם ונמשיך לעבוד ביחד), פגשתי אנשים נוראיים (אתם יודעים מי אתם כי ההרגשה הדדית), וזכיתי להרבה שיעורים חשובים. כשבאתי לתפקיד ציפיתי לריב עם כל העולם ולהיות מורד בתוך המערכת, ולהפתעתי גיליתי שחוץ מכמה דבילים בודדים מסוג א' שחושבים שהעירייה קיימת בשביל לממן אותם, וכמה דבילים מסוג ב' שלא עושים כלום ומתלוננים שקשה וככה זה והמערכת קשה ולכן הם לא עושים כלום, רוב העובדים בעירייה מגיעים בכל בוקר במטרה לעבוד ולעשות כמיטב יכולתם למלא את תפקידם למען העיר. כשהעובדים האלו פוגשים ניהול מערכות טוב ומובלים בצורה נכונה, אלו הרגעים שרואים הצלחות של העירייה. שילוב של השניים. בסיטואציה הנוכחית של העירייה פסקתי על עצמי שאני לא מנהל מספיק טוב, ולכן אני מפנה את התפקיד בתקווה שיבוא מישהו נכון יותר. ובכל זאת אומר תודה למי שנתנו לי את ההזדמנות הזאת – מעריך את זה מאוד וזה יביא פירות. לכמה חברי מועצה וכמה בוסים גדולים שאיימו עלי שהן ירצחו אותי אם אתפטר – הוחמאתי. בבקשה, אל תגלו להם את הכתובת שלי".

 

 

על מועדון הסירופ כתב ריפתין: "יהיה כיף. אבל זה הולך להיות מקום שונה. למי שהכיר מפעם, לחברים הזקנים שלי – שלא תגידו שלא אמרתי, פורמט קצת חדש. הערכים – דומים. האם יהיה טובי60? האם תהיה רכבת הרים? האם חיפה לחיפאים? יום שישי, תמסרו ד"ש להורים".

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות", ריפתין הודיע על התפטרותו לראש העיר עינת קליש רותם לפני כחודשיים, שנה וחצי בלבד מאז נכנס לתפקידו כמנהל אגף התרבות. את תגובתו של ריפתין לא ניתן היה להשיג אז, אך קליש רותם אמרה בתגובה להודעתו: "ריפתין הודיע לי היום על החלטתו לעזוב את תפקידו כמנהל אגף התרבות מתוך תחושה שיוכל לתרום יותר לתחום התרבות בחיפה מחוץ לעירייה מאשר בתוכה. אני מודה לבן על עבודתו ועל תרומתו לקידום התרבות בעיר, מעריכה את כישרונו הרב ומאחלת לו הרבה הצלחה בהמשך הדרך. אין לי ספק שבן עוד ימשיך ויתרום רבות לתרבות העיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חיפאי

    סתומה לי מהות תפקידו.. ומה אמור היה לעשות בתפקיד. כי הוא נראה איש נחמד אך תרבות עירונית לא הייתה פה ,ועל כך אין וויכוח.

  2. רונית

    חבל מאוד מנהלים טובים בורחים העירייה לא מצליחה להחזיק בעלי תפקידים חשובים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר