יום חיפה בצפון סירקין
יום חיפה בצפון סירקין

למה מי זו ירושלים?

ביום שישי יחגגו בשוק תלפיות את יום חיפה, יום לאחר חגיגות יום ירושלים. חבורת צפון סירקין - התארגנות של בעלי עסקים ואמנים הפועלים ברחוב סירקין 6-3 - החליטו שהשנה גם לחיפה מגיע יום מיוחד לחגיגות, וכך מ-10:00 ועד 16:00 יופיעו תקליטנים עם מוזיקה בלייב, יהיו דוכנים של תוצרת מקומית ובגדים ואירועי אמנות ושירה

פורסם בתאריך: 16.5.23 08:19

חבורת צפון סירקין – התארגנות של בעלי עסקים ואמנים הפועלים בשוק תלפיות – החליטה שהשנה גם לחיפה מגיע שיהיה לה יום מיוחד לחגיגות. לירושלים יש יום משלה, שהוא חג לאומי אשר נחגג בכל שנה ב-כ"ח באייר לציון איחוד העיר תחת ריבונות ישראלית, ומעתה אמרו: יום חיפה. כי לנו יש ים והר ותחבורה ציבורית בשבת ושותפות אמיתית והחומוס, השווארמה והפלאפל הכי טובים. 

אז איך יחגגו את יום חיפה ומתי? ביום שישי מהשעה 10:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים ברחוב סירקין 6-3, ולחוגגים מצפים תקליטנים, דוכנים של תוצרת מקומית, מזון ובגדים, וכמובן אמנות ושירה.

 

 

הסטודיו של שחר סיון יארח את הציירת הילה חסין עם סדרת עבודות בטושים, בפסטל ובפנדה.

מקום לשירה (סירקין 5) יארח במה פתוחה לטקסטים על חיפה. אם יש לכם שיר או טקסט קצרים על חיפה, אתם מוזמנים להירשם ולקרוא (עד שני קטעים, לא יותר משבע דקות). להרשמה לחצו כאן

פלא – חנות יד שניה וגלריה (סירקין 4) תארח את סלון וינטג' לחגיגה מקומית של אופנה ואמנות על זמניים.

גלריה מזו (סירקין 3) תציג תערוכת תוכניות חפיפה – תערוכה קבוצתית על זכרונות ונשכחות אורבניים חיפאיים. האמניות המציגות: דניאל אלחסיד, מור אלעזר, גילי לוטנר ועדה רימון, האוצרת: ירדן דיסקין. כל העבודות בתערוכה הן למכירה. נצח – בית ליצירה ניסיונית יציג בדוכן משלו עבודות פרינט, אופנה, ספרות, תקלוט, גיטרה ואפקטים לייב; נדב פן מלבניה – סטודיו לקרמיקה חיפאית – יציג כוסות ואגרטלים בעבודת יד; האמנית והאנימטורית עדה רימון תציג הדפסים חיפאיים מקוריים; יוכבד אוחיון תמכור בגדים מהארון כאשר כל ההכנסות לטובת המשך פעילות הגלריה. כמו וכן יהיו דוכנים של תוצרת מקומית – גבינות טבעוניות, לחמי מחמצת וריבות, של תכשיטים בעבודת יד ועוד.

בעמדת הדי.ג'יי שתוצב ברחוב יתקלטו Lena Gut (בשעות 13:00-11:00), Juul b2b Samar (בשעות 15:00-13:00) ו-Yochta בסט סיום (עד 16:00).

הכניסה לכל האירועים היא חופשית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כותרת עלובה כמו תוכנו של ''יום חיפה''

    "למה מי זאת ירושלים", ועוד בהקשר הזה?!
    איך אפשר להשוות את המשמעות העמוקה של ירושלים ויום ירושלים ליום חיפה המסחרי (שמומצא ע"י חקיינים של שוק מחנה יהודה)?

  2. אילנה גבאי

    עלובים הם כל מי ששום דבר לא טוב להם,שרק לא יזיזו להם ת,גבינה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר