מאסטרו יואל לוי בחזרות (צילום: ראובן כהן)
מאסטרו יואל לוי בחזרות (צילום: ראובן כהן)

התזמורת הסימפונית פותחת את סדרת האופרה חיפה

העונה החדשה של סדרת האופרה חיפה של התזמורת הסימפונית תיפתח עם יצירתו של דוניצטי "שיקוי אהבה", שאותה ביימה יוליה פבזנר ואשר עליה מנצח יואל לוי. בקונצרט ישתתפו מקהלת בת שיר והסולנים דנילו פרומג'יה, ראניה עתיק, אודליה שלו, אדוארדו מרטינז ודניס סדוב

פורסם בתאריך: 22.1.24 16:14

התזמורת הסימפונית חיפה פותחת את העונה החדשה של סדרת האופרה חיפה עם יצירתו של דוניצטי "שיקוי אהבה", שאותה ביימה יוליה פבזנר ואשר עליה מנצח בקונצרט יואל לוי, היועץ המוזיקלי והמנצח הראשי של הסימפונית. בקונצרט ישתתפו מקהלת בת שיר בניצוחה של טלי ויסמן והסולנים דנילו פרומג'יה (טנור), ראניה עתיק ואודליה שלו (סופרן), אדוארדו מרטינז (בריטון) ודניס סדוב (בס). הקונצרט ילווה בכתוביות.

פבזנר היא מבמאיות האופרה המוערכות בישראל, אשר עבדה עם הבמאים דיוויד פאונטני, דיוויד אולדן ופרנצ'סקה זמבלו. האופרה "אף" מאת שוסטקוביץ' שביימה פבזנר באופרה של בוסטון ב-2009 זכתה בתואר Best of Boston מטעם העיתון "Boston Globe" ונכללה ברשימת עשרת אירועי התרבות החשובים של אותה השנה בכתב העת היוקרתי "Opera News". פבזנר ביימה אופרות בישראל, בארצות הברית, באיטליה, בשווייץ, בצרפת, בצ'כיה, ביוון וברוסיה, שימשה במאית כיתת האופרה בבית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן מהטה באוניברסיטת תל אביב ולימדה כיתות אמן באופרה של יוסטון, בבית הספר הבינלאומי במוסקבה, בסדנת האופרה של תל אביב ובאופרה סטודיו.

 

 

לוי, המנצח הראשי של הסימפונית, נמצא בעונתו הרביעית בתפקיד. לוי שימש המנצח הראשי של תזמורת רשות השידור הקוריאנית, המנהל המוזיקלי והמנצח הראשי בתזמורת הסימפונית של אטלנטה, והמנצח האורח הראשי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית. כמו כן הוא היה המנצח הראשי של תזמורת רדיו פלנדריה ושל התזמורת הלאומית הצרפתית איל דה פראנס בפריז במשך שבע שנים. עם התזמורות שעליהן ניצח נמנות הקונצרטהאוס של ברלין, הסימפונית של בוסטון, הסימפונית של בודפשט, הסימפונית של שיקגו, תזמורת קליבלנד, תזמורת קופנהגן, הפילהרמונית של לונדון, הפילהרמונית של לוס אנג'לס, הפילהרמונית של פראג והסימפונית הלאומית של ארצות הברית.

אודיטוריום חיפה, ראשון ושני, 28 ו-29 בינואר, שעה 20:00. המחיר לכרטיס: 295-230 שקל. להזמנות 9300* או באתר התזמורת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר