ילדים בתערוכה "Map it" (צילום: איל אמיר)
ילדים בתערוכה "Map it" (צילום: איל אמיר)

תערוכה חדשה במדעטק מזמינה את המבקרים לחוויית ניווט

התערוכה האינטראקטיבית "Map it" כוללת משחקים של חקירת אוקיינוסים ואוניות טרופות, היחלצות מבניין, שימוש בסונאר ועוד. נוסף על כך עולה במדעטק ההצגה החדשה "פגישה עם לאונרדו" במסגרת התערוכה המורחבת על לאונרדו דה וינצ'י

פורסם בתאריך: 18.10.19 07:43

תערוכה אינטראקטיבית שמזמינה את המבקרים לנווט בין המוצגים מוצגת בימים אלה במדעטק. התערוכה, שהגיעה לחיפה מאוסטרליה, נקראת "Map it" והיא כוללת אתגרים ומשחקים, ובהם חקירת אוקיינוסים ואוניות טרופות בצוללת וירטואלית, היחלצות מבניין שנפגע, ניווט באמצעות לוויינים ושימוש בסונאר ובמפות כוכבים.

במדעטק אומרים כי המבקרים בתערוכה יתבקשו להוכיח יכולות התמצאות וניווט באזורים שונים בעולם. המעוניינים יקבלו דף משימות שאותו הם יוכלו למלא תוך כדי ביצוען. את התערוכה ילווה מופע הדגמות מדעיות שנקרא "מדע מסביב לעולם" ואשר כולל הדגמות מדעיות שפותחו במיוחד למופע.

 

 

חוויה נוספת שמזומנת לילדים היא ההצגה החדשה "פגישה עם לאונרדו", אשר משולבת בתערוכת לאונרדו דה וינצ'י המוצגת במוזיאון. בהצגה, שאותה כתב עמיחי פרדו והוא גם משחק בה, פוגשים הילדים את האמן והמדען דה וינצ'י שמחפש שוליה – ילד או ילדה שיעזרו לו. דמותו של דה וינצ'י תערוך היכרות עם הילדים, תתייעץ איתם, תלמד אותם ותשתף איתם פעולה, והם ילמדו להכיר את דמותו המורכבת.

במדעטק מציינים כי תערוכת הקבע העוסקת בדה וינצ'י הורחבה, והיא מכילה כעת מוצגים חדשים רבים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר