אסתר רדא (צילום: תומר אפלבאום)
אסתר רדא (צילום: תומר אפלבאום)

תיאטרון חיפה יפתח את השנה עם שלוש הפקות חדשות

בחודש ינואר יעלה בתיאטרון חיפה המחזמר "ג'נטלי", ובחודש מרץ יועלו שתי קומדיות של ניל סיימון - "הקומיקאים" ו"הנשים של ג'ק"

פורסם בתאריך: 3.12.19 12:51

תיאטרון חיפה יפתח את שנת 2020 עם שלוש הפקות חדשות: בחודש ינואר יעלה המחזמר "ג'נטלי" ובחודש מרץ יועלו שתי קומדיות – "הקומיקאים" ו"הנשים של ג'ק".

המחזמר "ג'נטלי" – מאת שירי נדב נאור ובבימויו של המנהל האמנותי של התיאטרון משה נאור – יעלה ב-9 בינואר. המחזמר עוסק בזוג פליטים כהי עור שמביאים לאוויר העולם ילד לבן. המחזה מציף את הגזענות – אחד מהנושאים הבוערים שעל סדר היום הציבורי בישראל ובעולם – ומציג סיפור אנושי שבמרכזו נגן רחוב ואשתו שעובדת כמנקה בביתו של סופר ישראלי מפורסם.

במחזמר משתתפים אסתר רדא, גילי יאלו, דניאל און-ימי, טופז אבדנג, אושי מסלה, אשוט גספריאן, ירון ברובינסקי, אליזה אקוונדו, מתן און-ימי, רודי ביינסין, אדם הירש וצביקה היזיקיאס. את המילים לשירים כתב שאנן סטריט, סולן להקת הדג נחש.

 

 

ההצגה "הקומיקאים" של ניל סיימון, שנחשב לאחד מגדולי כותבי הקומדיה בעולם, תעלה בבימויו של אילן רונן. בהצגה מככבים שלמה בראבא ומוני מושונוב.

"הנשים של ג'ק" – אף היא קומדיה של סיימון, תעלה בבימויו של אלון אופיר ויככבו בה רמי הויברגר ויובל שרף. ההצגה עוסקת בסופר שנישואיו השניים עומדים בפני פירוק, והוא בוחן את מערכות היחסים עם הנשים בחייו – הפסיכולוגית שלו, אשתו הראשונה, אשתו השנייה, אחותו ובתו היחידה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר