התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)
התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)

תיאטרון חיפה משדר הצגות דיגיטליות בפייסבוק

מדי ערב בשעה 21:00 מעלה תיאטרון חיפה לדף הפייסבוק שלו קישור להצגה באורך מלא שהציבור מוזמן לצפות בה. מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי: "העלינו אתמול את ההצגה הראשונה, והתגובות היו מדהימות"

פורסם בתאריך: 17.3.20 15:41

התיאטרון העירוני חיפה מאפשר צפייה חינם בהצגות דרך דף הפייסבוק שלו. החל מאתמול (שני) ובכל ערב בשעה 21:00 מעלה התיאטרון פוסט ובו קישור להצגה באורך מלא שהציבור מוזמן לצפות בה.

מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי: "העלינו אתמול את ההצגה הראשונה, והתגובות שקיבלנו היו מדהימות. מדובר בהצגות שהופקו על ידי תיאטרון חיפה, צולמו ונמצאות בארכיון הדיגיטלי שלנו. עבורנו מדובר בתקופה מרתקת. אנחנו רואים עד כמה ההצגות חסרות לציבור. אמנם מדובר בפורמט שונה שבו ההצגה עוברת לקהל דרך מימד הצילום, אבל ללא ספק זו דרך מעניינת. השאיפה שלנו היא להביא את החוויה של ישיבה באולם התיאטרון אל תוך הבית".

 

 

לדבריה של בן צבי, היוזמה הזו אמורה לעורר געגוע לתיאטרון אך לא מהווה תחליף לחוויה האמיתית.

האם מדובר בהצגה שעובדה לפורמט הטלוויזיוני?

"לא, זו הצגת תיאטרון שהופקה על ידי התיאטרון, הועלתה בשנים האחרונות, צולמה ועברה דיגיטציה. אני חייבת לומר שאני כבר מתגעגעת להצגות".

האם יש סכנה שתיאטראות ייסגרו לצמיתות בגלל המצב החדש?

"אני חושבת שלא. היוזמה שלנו היא חשובה כי היא משחררת את הקהל מלצפות בחדשות שרק חוזרות על עצמן. אנחנו מאפשרים מצד אחד להתרפק על התקופה שלפני, ומצד שני לתת לאנשים תקווה שהמצב יחזור לשגרה ושנוכל להתקהל בלי הפרעה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר