התמרור ברחוב סייפן האוסר על כניסת משאיות
התמרור ברחוב סייפן האוסר על כניסת משאיות

סוף למפגע: תמרור הוצב להגנת תלמידי איינשטיין

העירייה הציבה תמרור שימנע כניסת משאיות מעל 12 טון לרחוב הסייפן הסמוך לבית הספר. שאר המשאיות לא יוכלו להיכנס בבוקר ובצהריים. בוועד ההורים של בית הספר שבעי רצון מהצלחת המאבק

פורסם בתאריך: 1.6.17 19:32

העירייה הציבה היום (חמישי) תמרור האוסר על כניסת משאיות מעל 12 טון לרחוב הסייפן, סמוך לבית הספר איינשטיין. על שאר המשאיות נאסרה הכניסה לרחוב בשעות 8:30-7:00 ו-14:30-12:30. בכך נעתרה העירייה לבקשת ועד ההורים בבית הספר איינשטיין להגביל את כניסת המשאיות למקום כדי למנוע פגיעה בילדים ההולכים ברחוב בדרכם לבית הספר. ברחוב נמצא מרכז מסחרי שכונתי והמשאיות נכנסות כדי לפרוק סחורה.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" לפני שלושה שבועות, התלוננה יו"ר ועד ההורים בבית הספר איינשטיין גלי רלר שמשאיות אשר נוסעות ברחוב הסייפן עולות בהילוך אחורי על המדרכה כדי לפרוק סחורה במחסן, בזמן שעל אותה המדרכה צועדים תלמידים בדרכם לבית הספר או ממנו הביתה, והביעה חשש שהתלמידים יידרסו. השבוע חגג הוועד בראשותה ניצחון במאבק.

רלר: "אני חייבת לציין שהעירייה הבטיחה להציב תמרור בתחילת החודש וכך היה. הם עמדו בלוח הזמנים. אנחנו שמחים מאוד כי היה כאן מפגע בטיחותי מסוכן שטופל. עדכנתי את ההורים דרך קבוצות הווטסאפ הכיתתיות ודרך הפייסבוק על ההצלחה, אך עם זאת ביקשתי מכולם להיות ערניים מכיוון שמדובר בהסדר חדש, וייתכן שעדיין לא כל הנהגים מודעים לו. העירייה הציבה שם פקח שאמור למנוע את כניסת המשאיות".

לדבריה, הורי התלמידים הונחו לצלם אם הם רואים חריגה ולדווח לה כדי שהיא תוכל לפנות לעירייה שתטפל בעניין.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר