פרס החינוך על מעורבות חברתית לבית הספר חוגים (צילום: חוגים)
פרס החינוך על מעורבות חברתית לבית הספר חוגים (צילום: תיכון חוגים)

פרס החינוך למעורבות חברתית בתקופת הקורונה הוענק לבית הספר החוגים

הפרס הוענק לבית הספר על מצוינות חברתית שהתבטאה בשורה של מיזמים למען הקהילה בתקופת הקורונה. במיזמים השתתפו כל תלמידי בית הספר, הן מהחטיבה העליונה והן מחטיבת הביניים, כחלק מחינוך לאקטיביזם חברתי

פורסם בתאריך: 16.12.21 11:51

בטקס שנערך אתמול (רביעי) זכה בית הספר עירוני חוגים חיפה בפרס החינוך על מצוינות חברתית בתקופת הקורונה. בית הספר נבחר לאחר תהליך מיון שנערך על ידי ועדת הפרס בקרב עשרות בתי ספר ברחבי הארץ.

במיזמים שהוצגו בפני ועדת הפרס השתתפו כל תלמידי בית הספר, הן מהחטיבה העליונה והן מחטיבת הביניים, כחלק מחינוך לאקטיביזם חברתי .

התוכניות עליהן זכה בית הספר בפרס:

חוגים משלוחים – חלוקת כ-700 מארזים של חלה, יין ועוגה לקשישים בודדים ומשפחות נזקקות בעיר חיפה לאורך כל ימי הסגר. המארזים הוכנו על ידי 150 משפחות של מורים, עובדים, תלמידים והורים מבית הספר, אליהם הצטרפו גם תושבים נוספים בעיר. כל משפחה תורמת קיבלה כתובת אישית של קשיש או משפחה אליהם מיועד המארז, ודאגה להביא אותו אישית אל פתח הבית באופן שיצר חיבור וקשר אישי בין התורמים והנתרמים, שחלקו נמשך עד היום. המיזם בוצע בשיתוף פעולה מלא עם מינהל הרווחה בעיריית חיפה, שסיפק את פרטי המשפחות הנתרמות, וכן דאג לטיפול בצרכים ובבעיות שעלו בשטח.

איסוף מעילים ומטריות עבור נזקקים – ביוזמת תלמידי בית הספר נאספו מאות מעילים ומטריות שחולקו בחג החנוכה בשנה שעברה למשפחות חיפאיות נזקקות.

גמ"ח – גמילות חוגים – עשרות תלמידים הקימו חוגים מקוונים העוסקים בתחומים שונים, כמו בישול, נגינה, לימודי מיומנויות מחשב וכו'. החוגים הועלו במדיות החברתיות והגיעו לילדים רבים בעיר.

מנכ"לית בית הספר חוגים, מילנה מירון: "אנו דוגלים בפרואקטיביות בחינוך בשיתוף ההורים והתלמידים. הצוות החינוכי יזם ויישם לאורך תקופת הקורונה 10 תוכניות חברתיות ראויות לציון למען הקהילה. אנו נמשיך להרחיב בגאווה גדולה את מעגל ההשפעה של בית הספר למען הקהילה בעיר חיפה".

רכזת מעורבות חברתית, מירב וינוקור: "כבוד גדול עבורי להוביל את תחום המעורבות החברתית בבית ספר שחורת על דגלו את ערך המעורבות והאקטיביזם החברתי ומאפשר פריחת יזמות חברתית והוצאת פרויקטים ענקיים לפועל. קבלת הפרס היא ההוכחה לכך שמושקעת מחשבה ועבודה רבה בתחום המעורבות החברתית בבית הספר".

פרס החינוך ניתן מטעם הנהלת ארגון המורים העל יסודיים והעמותה הפדגוגית של הארגון.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר