צילומים של תלמידי חוגים בתערוכה בסין (צילום: הקונסוליה הישראלית בגואנגז'ו
צילומים של תלמידי חוגים בתערוכה בסין (צילום: הקונסוליה הישראלית בגואנגז'ו

תלמידים מתיכון חוגים מציגים עבודות צילום בתערוכה בסין

לרגל אירועי 30 השנה ליחסים הדיפלומטיים בין ישראל לסין נפתחה בספרייה העירונית בגואנגז'ו, סין, תערוכת צילומים משותפת של בני נוער מתיכון לאמנויות בגואנגז'ו ותלמידי תקשורת ודיפלומטיה בחוגים

פורסם בתאריך: 5.7.22 15:05

במסגרת אירועי 30 השנה ליחסים הדיפלומטיים בין ישראל לסין, יזמה הקונסוליה הישראלית בגואנגז'ו, סין, תערוכת צילומים משותפת של בני נוער מתיכון לאמנויות גואנגז'ו שבסין ותלמידי תקשורת ודיפלומטיה בחוגים.

השבוע נפתחה בספרייה העירונית המרכזית של גואנגז'ו תערוכת צילומים ייחודית תחת הכותרת "ישראל-סין: חדשנות נוער". התערוכה, אותה יזמה הקונסוליה הישראלית בגואנגז'ו שבראשה עומד הקונסול פלג לוי, מוצגת במסגרת אירועי 30 השנים ליחסים הדיפלומטיים בין ישראל לסין בספרייה העירונית המרכזית של גואנגז'ו, בקומה הבינלאומית, במקום מרכזי של העיר, שבו מבקרים כ-25 אלף איש ביום. בפתיחת התערוכה השתתפו בכירי משרד החינוך ומשרד החוץ של מחוז גואנדונג.

 

 

תערוכת הציורים המשותפת של התיכון לאמנויות בסין ותלמידי מגמות תקשורת ודיפלומטיה בבית הספר חוגים בחיפה כוללת 40 צילומים מרשימים בנושא חדשנות. תהליך העבודה על הצילומים הונחה בבית ספר חוגים על ידי מיכל שטרן, רכזת מגמת דיפלומטיה, ושחר עדי, רכז מגמת תקשורת. בימים הקרובים ייחתם בין בתי הספר מזכר הבנות לשיתוף פעולה ביניהם , ובשנה הבאה התערוכה המשותפת תוצג בשני בתי הספר.

התקשורת בסין, שסיקרה באופן נרחב את התערוכה, ציינה כי שני הצדדים הציגו עבודות מרתקות. היה בהן הרבה שוני, אך היה גם הרבה דמיון באופן שבו התלמידים הישראלים והתלמידים הסינים רואים את העבר, את ההווה ואת העתיד של שתי המדינות.

מנהלת בית הספר חוגים, מילנה מירון: "התערוכה שבה השתתפו תלמידינו מהווה נדבך נוסף ביחסים הבינלאומיים שמקיים בית הספר עם קהילות שונות בעולם, והיא מאפשרת לתלמידים להגשים את חלומותיהם פורצי הדרך. צוות בית הספר רואה חשיבות רבה ביצירת שיתופי פעולה ומיזמים משותפים חדשים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר