טקס הסרט הלוט משלט מרכז המחקר והפיתוח (צילום: ראובן כהן)
טקס הסרט הלוט משלט מרכז המחקר והפיתוח (צילום: ראובן כהן)

אוניברסיטה מסינגפור תקים מרכז מחקר ופיתוח בחיפה

המרכז של אוניברסיטת נניאנג, שבה לומדים 33,500 סטודנטים, יוקם בעיר התחתית, בבניין מכללת תילתן. הוא ישמש לשיתוף פעולה עם גופים ומשקיעים בארץ ולהשתלמויות בחו"ל של הסטודנטים באוניברסיטה

פורסם בתאריך: 2.7.17 19:43

האוניברסיטה הטכנולוגית נניאנג בסינגפור (NTU), מהמובילות בעולם בלימודי טכנולוגיה, תקים מרכז מחקר ופיתוח בעיר התחתית בחיפה. המרכז, שייפתח בבניין מכללת תילתן ברחוב העצמאות, ישמש לשתי תכליות: מוקד לשיתופי פעולה עם גופים תעשייתיים, עם קרנות הון סיכון ועם משקיעים פרטיים בישראל, ומקום לקיום השתלמויות מקצועיות בחו"ל עבור הסטודנטים הלומדים באוניברסיטת נניאנג.

בטקס שנערך השבוע חתמו נשיא נניאנג פרופ' ברטיל אנדרסון וראש העיר יונה יהב על ההסכם המאפשר את הקמת המרכז, וביחד עם ראש תחום החדשנות באוניברסיטה אינדרג'יט סינג הם הסירו את הלוט מעל שלט המרכז בחזית הבניין.

 

נציגי אוניברסיטת נניאנג בטקס הסרת הלוט (צילום: ראובן כהן)

נציגי אוניברסיטת נניאנג בטקס הסרת הלוט (צילום: ראובן כהן)

 

נניאנג, שבה לומדים 33,500 סטודנטים, היא אוניברסיטת מחקר ציבורית הידועה בגישתה הרב תחומית והמחקרית למציאת פתרונות חדשניים למגוון רחב של סוגיות ואתגרים בתעשיות השונות. מרכז המחקר והפיתוח של האוניברסיטה הסינגפורית בעיר התחתית יעסוק באיתור טכנולוגיות הנוגעות לתחומי המים והקלינטק, כדוגמת אגירת אנרגיה, יעילות אנרגטית ומציאת פתרונות יעילים עבור התעשייה בכל הנוגע למשק המים. חיפה תהיה העיר החמישית שנכללת בתוכניתה של האוניברסיטה לקיום השתלמויות מקצועיות בחו"ל עבור הסטודנטים הלומדים בה.

יהב: "אנו מברכים את ממשלת סינגפור ואת ראשי האוניברסיטה שזיהו את הפוטנציאל המחקרי והטכנולוגי הקיים בחיפה. הסטודנטים שיגיעו אלינו מסינגפור יחוו את חיי העיר התחתית התוססים והשוקקים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר