מנהלת תיכון עירוני א' יפית כהן
מנהלת תיכון עירוני א' יפית כהן

שלוש מנהלות חיפאיות נבחרו למנהלות פורצות דרך

מנהלת בית הספר התיכון עירוני א' יפית כהן, מנהלת בית הספר היסודי נופים אסתי גרינבוך ומנהלת פסג"ה חיפה ענת הלל נבחרו על ידי משרד החינוך למנהלות פורצות דרך במישורים הערכיים, הפדגוגיים והקהילתיים לשנת הלימודים תשפ"ג במחוז חיפה

פורסם בתאריך: 27.11.22 14:00

משרד החינוך הודיע על הבחירה בשלוש מנהלות של מוסדות חינוך בחיפה למנהלות פורצות דרך לשנת הלימודים תשפ"ג במחוז חיפה. זו השנה השנייה שבה מוענק הפרס למנהלים פורצי דרך על תפישתם החינוכית במישורים הערכיים, הפדגוגיים והקהילתיים. ועדת הפרס ציינה כי היא התרשמה מכך שכל אחד מהמנהלים זוכים להערכה ולמוניטין בקהילה שבה הם מחנכים, ושהם יוצרים חיבורים משמעותיים עם עיריית חיפה ועם משרד החינוך אשר תורמים רבות לקידום התלמידים.

שלוש המנהלות שנבחרו הן מנהלת תיכון עירוני א' יפית כהן, מנהלת בית הספר היסודי נופים אסתי גרינבוך ומנהלת פסג"ה חיפה ענת הלל.

יפית כהן מנהלת את בית הספר התיכון עירוני א' זה שש שנים. עירוני א' הוא בית ספר שש שנתי (כיתות ז'-י"ב) שלומדים בו 900 תלמידים. בין היוזמות החינוכיות שאותן הובילה כהן ועל כך זכתה בפרס: פתיחת מגמת מערכות בריאות בשיתוף עם הקריה הרפואית רמב"ם, טיפוח מיומנויות טכנולוגיות בקרב הצוות החינוכי, קידום תוכניות ייחודיות לנוער בסיכון, בניית תוכנית מערכתית לתלמידים עולים וקליטת המסלול הדו לשוני.

אסתי גרינבוך מנהלת את בית הספר היסודי נופים זה 20 שנה. בית הספר מונה 560 תלמידים. לאורך כל שנות ניהולה מיצבה גרינבוך את בית הספר כמוסד חינוכי מוביל ובעל סטנדרטים גבוהים של מצוינות בהיבטים החברתיים, הערכיים והאקדמיים. גרינבוך הובילה למארג יחסים ולשותפויות שהפכו את בית הספר למוסד קהילתי, אשר בו ההורים והקהילה שותפים ותורמים לבית הספר במגוון דרכים משמעותיות.

 

מנהלת בית הספר נופים אסתי גרינבוך

מנהלת בית הספר נופים אסתי גרינבוך

 

 

ענת הלל מנהלת את מרכז ההדרכה פסג"ה חיפה זה שמונה שנים. במרכז עוברים מדי שנה כ-6,000 עובדי הוראה השתלמויות בתחומי תוכן שונים. תחת ניהולה הפך פסג"ה לגוף המומחה בפיתוח מקצועי, שבו מסלולי התפתחות אישיים ומקצועיים עבור עובדי ההוראה, תוך יצירת מערך מענים מקצועי, דינמי, משתנה, דיפרנציאלי וחדשני, אשר מאפשר לכל עובד הוראה לבנות את המסלול הייחודי הנדרש עבורו ובהתאמה לצרכים המשתנים.

 

מנהלת מרכז פסג"ה ענת הלל

מנהלת מרכז פסג"ה ענת הלל

 

יצוין כי גרינבוך והלל עלו לשלב התחרות הארצית.

ממינהל החינוך בעיריית חיפה נמסר: "חיפה גאה במנהלות שנבחרו ואשר מייצגות את המגוון ואת הייחודיות החיפאיים. כל אחת מהן מהווה דוגמה ומופת לשליחות החינוכית שבה התברכו אנשי החינוך והתלמידים בחיפה. לראיה – שיעור הזכאים לבגרות בחיפה הגיע השנה לשיא עם נתונים מהטובים בארץ".

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל: "כל אחד מהמנהלים שנבחרו במחוז הרשים מאוד את ועדת הפרס והיה ראוי להערכה זו. אתםם מוגדרים מנהלים פורצי דרך כי עשייתכם החינוכית מהווה מודל חברתי וחינוכי ייחודי, עדכני ורלוונטי. בתוך קהילת המנהלים, מנהיגותכם והישגיכם התעלו מעל כולם ולכן הנכם ראויים לכבוד ולהערכה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    מעולה תרוצו לראשות העיר
    חייבים להחליף את הכשלון בראש עיר מנוסה בניהול

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר