ד"ר יוסי בן דב (צילום: Joebande123, CC BY-SA 4.0)
ד"ר יוסי בן דב (צילום: Joebande123, CC BY-SA 4.0)

בן דב מבטיח: הריאלי ישמור על עצמאות ברכישת תכנים

במכתב ששלח לצוות בית הספר, לתלמידים ולהורים כתב מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב כי עצמאותו של בית הספר תישמר ברכישת תכנים חיצוניים למרות העברת הסמכויות על התוכניות החינוכיות במשרד החינוך לידיו של ח"כ אבי מעוז ממפלגת נעם: "בית הספר ידבק במשנתו החינוכית והערכית"

פורסם בתאריך: 7.12.22 14:52

הנהלת בית הספר הריאלי הבטיחה כי עצמאותו של בית הספר תישמר ברכישת תכנים חיצוניים למרות העברת הסמכויות על התוכניות החינוכיות במשרד החינוך לידיו של ח"כ אבי מעוז ממפלגת נעם.

במכתב לאנשי הצוות, לתלמידים ולהורים כתב אתמול (שלישי) מנכ"ל בית הספר ד"ר יוסי בן דב: "בימים האחרונים התמלאה הארץ בקולות הקוראים לשמור על עצמאות בתי הספר בכל הקשור לרכישת תכנים ממשרד החינוך ובהנחלתם לתלמידים. בשם הנהלת בית הספר הריאלי אני רוצה להבטיח לכם שבית הספר ימשיך לשמור על עצמאותו וידבק במשנתו החינוכית והערכית, המפתחת ומטפחת חינוך הומניסטי ופלורליסטי, ומגינה על ערכי הצדק והשוויון לכל אדם באשר הוא אדם. מאז ומתמיד חינכנו לאור הערכים המופיעים במגילת העצמאות. כך נהגנו לחנך ולגדל את הילדים המופקדים בידינו, וכך נמשיך להעשיר את תוכניות הלימודים בסמינרים, בהרצאות, בסיורים ובמפגשים בנושאים שונים כפי שעשה בית הספר ב-109 שנות קיומו. יש לנו אמון מלא בצוות המורים, הגננות והעובדים שלנו, ונמשיך לגבות אותם בכל הנושאים החינוכיים. אני מודה להורים על הבעת האמון ומתחייב שנעשה את המיטב גם בשנים הבאות".

כפי שפורסם השבוע ב"כלבו חיפה – והקריות", כ-300 מנהלי בתי ספר נענו לקריאות משמאל וחתמו על מכתב מחאה נגד מעוז, ובהם 13 מנהלים מחיפה ומנהלת אחת מקרית מוצקין.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיל

    כמצופה מבית ספר שמאלני קיצוני ואנטי ציוני שמחבק בחום את האויב הערבי.
    להקיא

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר