מובילות תוכנית RNG מרפאל ונציגות עיריית חיפה (צילום: דוברות רפאל)
מובילות תוכנית RNG מרפאל ונציגות עיריית חיפה (צילום: דוברות רפאל)

150 תלמידות ישתתפו בתוכנית RNG לעידוד לימודי מדע וטכנולוגיה

150 תלמידות כיתות ט' משמונה בתי ספר - עירוני א', עירוני ג', עירוני ה', אליאנס, עירוני ו', אולפנת צביה ושתי חטיבות הביניים של תיכון קרית חיים - השתתפו בכנס הפתיחה של התוכנית RNG (Rafael Next Generation) של חברת רפאל בשיתוף עם האגף להעצמה חינוכית במינהל החינוך של עיריית חיפה

פורסם בתאריך: 31.1.23 14:53

במסגרת פעילותה של חברת רפאל בקהילה ובשיתוף עם האגף להעצמה חינוכית במינהל החינוך של עיריית חיפה התקיים אתמול (שני) כנס הפתיחה של התוכנית RNG (Rafael Next Generation). בכנס השתתפו 150 תלמידות כיתות ט' משמונה בתי ספר בחיפה – עירוני א', עירוני ג', עירוני ה', אליאנס, עירוני ו', אולפנת צביה ושתי חטיבות הביניים של תיכון קרית חיים.

במסגרת התוכנית, שתתקיים עד לסוף שנת הלימודים, ייפגשו התלמידות עם מדעניות מובילות ברפאל, יכירו טכנולוגיות פורצות דרך שפותחו בחברה, ישתתפו באופן אקטיבי בסדנאות העשרה, בניסויים ובפאנלים, ויקיימו שיח עם נשים מובילות בתחום. כמו כן יוצגו בפני התלמידות אפשרויות להשתלב בעולם התעסוקה המדעי והטכנולוגי בעתיד כחוקרות, מדעניות, כימאיות ועוד.

 

 

סמנכ"ל בכיר רמו"ת ברפאל עמית צימר: "רפאל היא המעסיק הגדול ביותר בצפון והחברה הגדולה ביותר שמציעה היצע אפשרויות רחב בעולמות ההייטק המתקדמים ביותר. רפאל משמשת עמוד תווך ייחודי לא רק כנדבך משמעותי בביטחון המדינה אלא גם כמנוע צמיחה חברתי וכלכלי. אנחנו שמחים וגאים לעודד את החינוך הטכנולוגי בצפון ולהכפיל השנה את מספר בתי הספר בתוכנית RNG האיכותית, כך שהמהנדסות הבאות שייצאו מחיפה פוגשות את מיטב המוחות מרפאל".

ממינהל החינוך בעירייה נמסר כי "שיתוף הפעולה עם רפאל מהווה הזדמנות נפלאה עבור תלמידות העיר הצעירות והמוכשרות להתנסות באופן מעשי בעולם הטכנולוגי והמדעי. תוכניות היחידה למצוינות, שמתקיימות בכל בתי הספר הציבוריים בעיר, מובילות תלמידים רבים להמשיך לבחור ולהשקיע בתחומי המדע ולהשתלב בעתיד בלימודים אקדמיים בטכניון ובפיתוח קריירה בתחומי ההייטק והטכנולוגיה בעיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר