רעידת האדמה בטורקיה (צילום: CanerArican/depositphotos.com)
רעידת האדמה בטורקיה (צילום: CanerArican/depositphotos.com)

בעקבות רעידות האדמה: תרגיל רענון במוסדות החינוך בחיפה

מחר ייערך בכל מוסדות החינוך בחיפה תרגיל רענון להתמודדות עם רעידות אדמה. מנהל אגף הביטחון והחירום בעיריית חיפה יאיר זילברמן: "בעקבות האסון בטורקיה ובסוריה החלטנו לקיים תרגיל נוסף במוסדות החינוך שיתרגל את התלמידים ואת אנשי הצוותים החינוכיים בפינוי הכיתות בעת רעידת אדמה"

פורסם בתאריך: 11.2.23 12:24

תרגיל רענון להתמודדות עם רעידות אדמה יתקיים מחר (ראשון) בכל מוסדות החינוך בחיפה. התרגיל, אשר על קיומו החליטה עיריית חיפה, ייערך בעקבות רעידות האדמה הקטלניות שפקדו בשבוע שעבר את אזורנו, ובמיוחד בטורקיה ובסוריה.

בהודעה שנשלחה אתמול (שישי) למנהלי בתי הספר והגנים בעיר על ידי ממונה ביטחון מוסדות חינוך פיטר גנקין נכתב: "לאור האירועים האחרונים הוחלט על קיום תרגיל רענון רעידת אדמה. התרגיל יתקיים ביום ראשון, ושעת התרגיל תיקבע באופן עצמאי על ידי המנהלים". באשר למוסדות החינוך במגזר הערבי שאינם עובדים ביום ראשון ולמוסדות החינוך המיוחד כתב גנקין כי הם "רשאים לקיים את התרגיל גם ביום שני". בתום התרגיל חלה חובה על כל מוסד חינוכי להעביר דיווח לקב"ט, לרבות הפקת לקחים.

 

 

מנהל אגף הביטחון והחירום בעיריית חיפה יאיר זילברמן: "העירייה נערכת כל השנה, כל שנה, לתרגול מצבי קיצון. בעקבות האסון שהתרחש השבוע בטורקיה ובסוריה החלטנו לקיים תרגיל נוסף במוסדות החינוך שיתרגל את התלמידים ואת אנשי הצוותים החינוכיים בפינוי הכיתות בעת רעידת אדמה. אסון כזה עלול להתרחש בכל עת, ולכן המיומנות של צוותי ההוראה והתלמידים בעת רעידת אדמה תציל חיים. חיפה נחשבת ברמת מוכנה גבוהה מאוד לחירום, ונמשיך לשמור על הכשירות הזו".

יצוין כי לנוכח העובדה שמבני מוסדות חינוך רבים בעיר לא חוזקו נגד רעיות אדמה, התרגול של יציאה מהבנה הוא חשוב ביותר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר