השער הפתוח בכניסה לאתר הבנייה בבית הספר מגינים
השער הפתוח בכניסה לאתר הבנייה בבית הספר מגינים

אירוע חד פעמי? אתר הבנייה בבית הספר מגינים עדיין פרוץ

רק לפני שבוע, בתגובה לטענות כי מתחם הבנייה בבית הספר מגינים בקרית חיים פרוץ לרווחה, נמסר מדוברות עיריית חיפה כי "מדובר באירוע חד פעמי". מעדויות חדשות שהגיעו לידי "כלבו - חיפה והקריות" מתברר כי לא כך הוא המצב בשטח ושבטיחותם של התושבים לא נמצאת בראש מעייניה של העירייה

פורסם בתאריך: 16.5.23 14:00

שבוע לאחר הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" על כך שמתחם בית הספר מגינים בקרית חיים, שבו מבוצעות עבודות שיקום ושיפוץ, פתוח לרווחה, במקום עדיין מסתובבים באין מפריע אנשים רבים, ובהם ילדים. בתגובה לשאלה מדוע האתר נשאר פתוח לאחר שעות העבודה נמסר אז מעיריית חיפה כי "מדובר באירוע חד פעמי, שאירע כתוצאה מטעות של פועל קבלן שעבד במקום בשעות הלילה. הנהלים חודדו על מנת שהמקרה לא יחזור בשנית", אך כעת מתברר כי לא כך הוא המצב בשטח ושהתושבים, שלומם ובטיחותם אינם נמצאים בראש מעייניה של העירייה.

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר מגינים ברוך שמאילוב פנה בדחיפות לעירייה בבקשה לטפל בבעיה החוזרת ונשנית. "שוב זה קורה, שוב בעיות בטיחות חמורות", כתב שמאילוב, "אני מקבל סרטונים של הורים וילדים שנכנסים לאתר מגינים ומסתובבים בשטח באופן חופשי. זהו מחדל חמור מאוד. נוסף על כך, אני מקבל דיווחים של הורים על חשש שעובדים שם פועלים ללא אישור שהייה חוקי. אני מבקש לבדוק בדחיפות את החשש של ההורים. מסתובבים שם מדי יום מאות ילדים, ואנו לא רוצים לסכן אותם".

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר שמאילוב: "זה לא ייאמן. איך העירייה המציאה שמדובר באירוע חד פעמי? מדי לילה אני מוצא ילדים שמשחקים באתר הבנייה. זה מחדל חמור. איך זה שהשיטור העירוני לא מגיע לכאן מדי ערב כדי לבדוק את המצב? מה, קרית חיים לא שייכת לחיפה? לנו לא מגיעה אבטחה כמו בשאר חלקי העיר?".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר