אסתי גרינבוך
אסתי גרינבוך

מנהלת נופים זכתה בפרס משרד החינוך למנהלים פורצי דרך

אסתי גרינבוך היא החיפאית היחידה שזכתה בפרס משרד החינוך למנהלים פורצי דרך לשנת תשפ"ג: "אני לא עושה את העבודה שלי על מנת לקבל פרס אלא עבור הילדים, הצוות והקהילה. אני לא מוותרת על אף ילד". שבעה יישובים מרחבי הארץ זכו בפרס החינוך, אך חיפה אינה נמנית עמם

פורסם בתאריך: 24.5.23 07:51

מנהלת בית הספר הממלכתי נופים אסתי גרינבוך היא החיפאית היחידה שזכתה בפרס משרד החינוך למנהלים פורצי דרך לשנת הלימודים הנוכחית (תשפ"ג). 12 מנהלים נוספים מרחבי הארץ זכו בפרס, ובהם מנהל בית הספר אורט גרינברג בקרית טבעון אתי לוי. גרינבוך ולוי הם המנהלים היחידים בכל הצפון שזכו בפרס. שבעה יישובים מרחבי הארץ זכו בפרס החינוך לשנת תשפ"ג, אך חיפה אינה נמנית עמם.

טקס הענקת פרס החינוך הארצי, שבו יעניק שר החינוך יואב קיש את הפרסים ואת תעודות ההוקרה, ייערך ביום שלישי, 13 ביוני. יצוין כי גם בתקופתו של ראש העיר יונה יהב זכתה גרינבוך בפרס החינוך.

 

 

לאחר היוודע לה על הבחירה בה אמרה גרינבוך ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני מנהלת את נופים כבר 21 שנה, והוא מונה כיום 575 תלמידים. אני לא עושה את העבודה שלי על מנת לקבל פרס אלא עבור הילדים, הצוות והקהילה. רמת בגין הפכה להיות אחת מהשכונות המבוקשות בחיפה בגלל בית הספר. בנינו קהילה שפעילה כאן מבוקר עד לילה. יצרתי שיתוף פעולה עם תנועת הצופים ועם כל מי שרק אפשר. הילדים שלנו הם איכותיים מאוד, ולא סתם יש ביקוש אדיר לבית הספר ואנשים מנסים להגיע אליו בכל דרך אפשרית. לא סתם חטיבות הביניים רוצות מאוד את בוגרי נופים. זו עבודה שמשקיעים בה את הלב ואת הנשמה, וזה לא הולך ברגל".

מהי הייחודיות שלך שצדה את עינו של משרד החינוך?

"אני פועלת להביא כל ילד להישגים ולא מוותרת על אף ילד. יש אצלנו גם ילדים עם לקויות ועם צרכים מיוחדים, ולכולם יש כאן מקום. ההורים שלהם רצו ורוצים שהם ילמדו בנופים כי הם יודעים שמישהו רואה אותם כאן ודואג להם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אורנה

    מנסיוני אין קבלה של ילדים שונים בנופים. התיישרו לפי סרגל הנורמליות או שתסבלו.

  2. עמנואל

    אכן אסתר גרינבוך מנהלת מדהימה ונאהבת מאד על ידי אלפי בוגרי בית הספר. הייתה צריכה לקבל את הפרס לפני שנים רבות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר