תלמידה מושפלת (צילום: Terovesalainen/depositphotos.com)
תלמידה מושפלת (צילום: Terovesalainen/depositphotos.com)

הודעה שקיבלה תלמידת כיתה ז': "במקומך הייתי מתאבדת. כדאי לך"

אם לילדה בכיתה ז' בבית ספר בכרמל הזדעזעה לגלות הודעות נאצה שנשלחו לבתה במהלך טיול שכבתי. "אם הייתי במקומך הייתי מתאבדת. כדאי לך", נכתב לה, וגם "במקומך הייתי פותחת את החלון וקופצת". האם: "אני רוצה שבית הספר לא יטאטא את זה מתחת לשטיח. אני רוצה שימצאו את הילדה הזו"

פורסם בתאריך: 7.6.23 07:56

א', אם לילדה בכיתה ז' בבית ספר בכרמל, הזדעזעה לגלות הודעות נאצה שנשלחו לבתה, ובהן נכתב לה בין השאר שתתאבד.

האם מספרת שהכל החל כשהבת חזרה אתמול (שלישי) מטיול שכבתי ושיתפה את אמה בהודעות שנשלחו לה באינסטגרם במהלך הטיול. "אם הייתי במקומך הייתי מתאבדת. כדאי לך", נכתב לה, וגם "במקומך הייתי פותחת את החלון וקופצת".

"במהלך הטיול מישהי התחילה להתכתב עם הבת שלי להפיץ עליה כל מיני שמועות", מספרת א' ל"כלבו – חיפה והקריות", "מישהי כנראה פתחה חשבון אינסטגרם פיקטיבי ושלחה הודעות, ולא רק לבת שלי. אלה הודעות עם השמצות ואיומים כמו 'תתאבדי, את מיותרת', 'תתאבדי, כדאי לך' ו'תפתחי את החלון ותקפצי. תפסיקי לצרוח, את עושה רעש'. הבת שלי היא ילדה חזקה והיא באה ודיווחה לי, אבל מחר זו יכולה להיות ילדה אחרת שעלולה לעשות לעצמה משהו, השם ישמור, ולקחת את החיים שלה".

 

הודעות שקיבלה התלמידה

הודעות שקיבלה התלמידה

 

 

לנוכח המקרה החמור פנתה א' למחנך הכיתה. "לא אעבור לסדר היום", היא אומרת, "אני רוצה שימצאו את הילדה הזו. אי אפשר לשתוק. הורים לא יכולים לשתוק בסיטואציה הזו. מיד התקשרתי למורה ואמרתי לו 'זה לא יעבור בשתיקה. מבחינתי תפנו להאקר, תפנו למי שצריך בבית ספר ותמצאו לי את הילדה הזו'".

אך א' לא הסתפקה בכך והגישה תלונה במוקד 105 – המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת שמפעיל המשרד לביטחון לאומי. "הם התקשרו אלי ואמרו לי שזה שידול להתאבדות ושאפתח גם תיק במשטרה", היא מספרת, "נתתי להם אישור לפתוח תיק פלילי כדי שימצאו מי זה. אלה ילדים בני 13, זה לא נתפש. אולי לא כולם מקובלים ולזה יש פחות חברים ולזה יש יותר, אבל מספיק שילד אחד ייפגע מזה ויעשה משהו לעצמו. אני רוצה שיהיה רעש, שאנשים יעמדו על הרגליים ושהורים לא ישתקו אלא יתערבו. אני רוצה שבית הספר לא ישתיק את זה ולא יטאטא את זה מתחת לשטיח. אני רוצה שימצאו את הילדה הזו ושיהיה סוף לדברים האלה. הבעיה היא שהורים שותקים, ואת התוצאות אנחנו רואים אחר כך בחדשות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקב

    מכיוון שכבר העיזו לכתוב לה דבר כזה,על ההורים לעזור לה :
    -לבטל לה כל חוג שהיא משתתפת כעת,
    ולרשום אותה לחוג קרב מגע הכי טוב שקיים בסביבתה,
    כדי שכל מי שרק יתקרב אליה, יצא עם עצמות שבורות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר