המנהלים החדשים: סיגל אזולאי, חגית סלע, עמית מיטנר דורון ורימון רינאוי
המנהלים החדשים: סיגל אזולאי, חגית סלע, עמית מיטנר דורון ורימון רינאוי

חמישה מנהלים חדשים לבתי ספר יסודיים בחיפה

מתוך החמישה רק לאחת יש ניסיון בניהול בית ספר, ושניים מהם עשו את כל הקריירה החינוכית שלהם בבתי ספר תיכוניים. עמית מיטנר דורון, שינהל את בית הספר רמות: "בתי הספר היסודיים הם לב העשייה החינוכית"

פורסם בתאריך: 26.7.17 16:04

חמישה מנהלים חדשים ייכנסו לתפקיד בבתי ספר יסודיים בעיר בשנת הלימודים הקרובה. ד”ר שי קרן ינהל את בית הספר האנתרופוסופי עלייה בשכונת בת גלים במקומו של אתי פז; עמית מיטנר דורון ינהל את בית הספר רמות בשכונת רמת שאול במקומה של עדנה סיקולר; חגית סלע תנהל את בית הספר איינשטיין במקומה של מיכל כהן; סיגל אזולאי, לשעבר מנהלת בית הספר ניגונים רוממה ומגינים בקרית חיים, תנהל את בית הספר לתקשורת ע"ש שלמה תל (לשעבר אהוד) במקומה של עדנה דוד; ורימון רינאוי יחליף את אמירה חאיין גרייב וישמש בתפקיד מנהל בית הספר אל-חיוואר.

חיפאי נוסף שזכה במכרז לניהול בית ספר הוא דורון פסלר, שינהל את בית הספר ידע בקרית ביאליק. דורון הוא אחיו של מנכ”ל ליאו באק דני פסלר, שיפרוש בסוף השנה האזרחית מניהול בית הספר.

סלע: “זו השנה ה־17 שלי בחינוך. לפני כן לימדתי בבית הספר כרמל זבולון של המחוז ההתיישבותי בקיבוץ יגור. תמיד לימדתי בתיכון ומעולם לא לימדתי בבית ספר יסודי”.

התיכונים הם פסגת מערכת החינוך. מדוע בחרת לרדת ליסודי?

“זו לא ירידה, זה שינוי. הרצון לעבוד עם תלמידים צעירים בא מתוך המקום של להשפיע יותר. בתיכון אתה מקבל ילדים גדולים והם כבר יודעים הכל, מעוצבים וחכמים, והתחשק לי לקחת את הדבר הקטן והרך הזה ולהוסיף קצת מלח, פלפל, דבש וקינמון, ולעשות משהו משמעותי יותר”.

מיטנר דורון עוסק זה 20 שנה בחינוך כמורה וכמחנך, ארבע מהן בחינוך הלא פורמלי. גם הוא מגיע לניהול בית ספר יסודי אחרי 13 שנה בבית הספר התיכון רוגוזין בקרית אתא ושלוש שנים בבית הספר רעות לאמנויות. “התכוננתי בשנה האחרונה למעבר מלימוד בבית ספר על יסודי לניהול יסודי", הוא אומר, "אני מאמין שעבודה בבתי הספר היסודיים היא לב העשייה החינוכית שלנו. זו ראשית הדרך והמקום שבו אנחנו יכולים לעצב את פני הדור”.

רינאוי, אף הוא בעל ותק של 20 שנה בחינוך, מגיע לאל-חיואר מבית הספר היסודי אחווה, שם לימד במשך 19 שנה, שבשבע מהן הוא שימש גם כסגן המנהל. על המעבר לאל-חיוואר, המוגדר כבית ספר ייחודי בשונה משאר בתי הספר הערביים בעיר, אמר רינאוי: "זהו בית ספר אלטרנטיבי, ומבחינתי זה משהו חדש וסוג של רענון בעבודה. אני אוהב אתגרים. אני לא בא להפוך עולמות אלא לשמר את הקיים בבית הספר ולחזק אותו. החזון שלי הוא שבית הספר יהיה הכי טוב, שהתלמידים יבקשו להגיע אליו ויאהבו ללמוד בו, ושהוא יהיה הבית השני שלהם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    הילד שלי למד בבית ספר רוממה שסיגל הייתה מנהלת בו – בסופו של דבר הוצאתי את הילד באמצע השנה לבית ספר אחר – לא ארחיב במילים – אבל אני ממליץ מאוד לכל הורה לשקול טוב אם לשלוח את הילד שלו לבית הספר שהיא תנהל, אם בכלל היא תנהל בית ספר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר