רויטל אברהמי, שני נזרי-קמה, צבר שמיר ולינט בכר (צילומים: דוברות עיריית חיפה)
רויטל אברהמי, שני נזרי-קמה, צבר שמיר ולינט בכר (צילומים: דוברות עיריית חיפה)

שלוש מנהלות ומנהל אחד נבחרו לבתי ספר בחיפה

מערכת החינוך בחרה בשלוש מנהלות ובמנהל אחד לנהל בתי ספר בחיפה: צבר שמיר ינהל את חטיבת הביניים עירוני ה', לינט בכר תנהל את בית הספר היסודי אילנות, שני נזרי-קמה תנהל את בית הספר היסודי אלון ורויטל אברהמי תנהל את בית הספר היסודי גבריאלי

פורסם בתאריך: 8.8.23 10:37

עיריית חיפה הודיעה כי מערכת החינוך בחיפה מתחדשת בשלוש מנהלות ובמנהל אחד שנבחרו לנהל בתי ספר בעיר. צבר שמיר ינהל את חטיבת הביניים עירוני ה', לינט בכר תנהל את בית הספר היסודי אילנות, שני נזרי-קמה תנהל את בית הספר היסודי אלון ורויטל אברהמי תנהל את בית הספר היסודי גבריאלי.

שמיר, 36, נשוי ואב לשתי בנות, הוא בוגר תואר ראשון בפיזיקה מאוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני בניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת חיפה. כמו כן הוא בוגר תוכנית "חותם". בשנה האחרונה הוא שימש סגן מנהלת החטיבה, רכז מערכת שש שנתית, מורה לפיזיקה, מחנך ורכז שכבה. עם היבחרו אמר שמיר: "אני מאמין בחינוך הציבורי האיכותי שמוכיח את עצמו, ושמח מאוד לראות שמשפחות רבות כל כך בוטחות בעירוני ה' ובחינוך שאנחנו מעניקים. בשנת הלימודים הקרובה נעמיק בחינוך הוליסטי הממוקד ברווחה הפיזית, החברתית והנפשית של התלמידים, לצד המשך התוכניות למצוינות פדגוגית".

בכר, 43, נשואה ואמא לשלושה ילדים, היא בעלת תואר ראשון בחינוך מהמכללה האקדמית גורדון לחינוך ותואר שני במדעי המדינה. בשנים האחרונות היא היתה מורה לאנגלית, מחנכת, רכזת חינוך לחיים בחברה וחברה בצוות ניהול בית הספר. "אני נכנסת לתפקידי מתוך מחויבות עמוקה להובלת הילדים למצוינות לימודית וחברתית-ערכית", מסרה בכר, "תפישתי החינוכית מושתתת על מכוונות לפרט תוך מתן מענה לצרכיו הייחודיים, על קידום שוויון הזדמנויות ועל מיצוי יכולותיהם וכישוריהם של כל תלמידיי".

 

 

נזרי-קמה, 39, נשואה ואמא לארבעה ילדים, היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפט ציבורי מאוניברסיטת תל אביב, ותעודת הוראה ממכללת אורנים. כמו כן היא בוגרת לימודי תעודה בטיפול בהפרעות קשב. בשנים האחרונות היא שימשה מנהלת שכבה בחטיבת ביניים, מדריכה להוראת העברית ומורה למשפטים וללשון. "כאשת חינוך אני מאמינה שחובה עלינו לחבק את התלמידים תוך הצבת גבולות ברורים", מסרה נזרי-קמה, "תלמיד שטוב לו הוא תלמיד לומד, ותפקידו של הצוות החינוכי הוא לדאוג שהאור של התלמיד יישאר דולק".

אברהמי, 44, תושבת נשר, היא בעלת תואר ראשון רב תחומי ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ובוגרת הסבת אקדמאים עם התמחות במתמטיקה מהמכללה האקדמית גורדון לחינוך. היא עבדה כרכזת מתמטיקה וכמדריכת מתמטיקה בכמה בתי ספר בחיפה, ולפני כן שימשה מנהלת סניף של חברת כוח אדם. "אני רואה את תפקידו של בית הספר כמסגרת לימודית, חינוכית וחברתית בסביבה בטוחה", היא אמרה לאחר בחירתה, "בית הספר יטפח מיומנויות יסוד שיאפשרו לתלמידינו להשתלב בחברה מתפתחת ומשתנה. נדאג לקידום הצלחתם של התלמידים באמצעות עיצוב, עידוד ויישום של למידה משותפת, תוך מתן הזדמנות אמיתית לתלמיד להצליח, לממש את יכולותיו ולהביא לידי ביטוי מצוינות אישית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מורה לשעבר

    כל אחד יותר מקושר מהשני….שמור לי ואשמור לך עוד מערכת מתועבת מסואבת ומסריחה כמו כל דבר ממשלתי

  2. חנופה לבינחניות

    ילדים שמים קץ לחייהם בגלל חרמות, בגלל דימוי גוף, בגלל בדידות. מערכת מכסתחת על הכל ומספרת על תוכניות הוליסטיות. בסדר בסדר. עירוני ה' זאת מחרשה. אל תכסו על המציאות. והריאלי ולאו בק וחוגים זאת שטיפת מוח של השמאל – יחצאים משם אףרובוטים מחשבתיים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר