צהרון בגן ילדים (צילום: kot36/depositphotos.com)
צהרון בגן ילדים (צילום: kot36/depositphotos.com)

בעקבות הפרסום ב"כלבו": סבסוד גני הילדים הוחזר

אתמול, יממה לאחר שב"כלבו - חיפה והקריות" פורסם על הפסקת הסבסוד לילדים בצהרונים עוד לפני סיום ההרשמה, הוא הוחזר. אם לילד שהצליחה לרשום את בנה לצהרון מסובסד: "יד אחת בעיריית חיפה לא יודעת מה עושה היד השנייה. מתנ"ס נוה יוסף לא פרסם את זה על דעת עצמו, הוא לא הגוף שמסבסד אלא המפעיל"

פורסם בתאריך: 24.8.23 09:08

אתמול (רביעי) יממה לאחר פרסום הידיעה ב"כלבו – חיפה והקריות" על הפסקת הסבסוד העירוני לילדים בצהרונים עוד לפני סיום ההרשמה אליהם, והכחשה גורפת של עיריית חיפה על כך שהסבסוד הופסק – הוא הוחזר.

זה שש שנים מסבסדת העירייה את הצהרונים בגני הילדים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. המחיר לשנה הוא 985 שקל ללא סבסוד, ועם הסבסוד הוא יורד למחצית הסכום. תושבים בהדר שניסו בשבועות האחרונים לרשם את ילדיהם לצהרונים דרך אתר האינטרנט של מתנ"ס נוה יוסף, אשר אחראי על הפעלת הצהרונים בגנים עבור העירייה, נדהמו לגלות שהסבסוד הסתיים ושהם נדרשים לשלם מחיר מלא. פניותיהם לעירייה בנושא נענו בנזיפה: "נרשמתם באיחור וזה חוסר אחריות".

 

ההודעה של מתנ"ס נוה יוסף על הפסקת הסבסוד

ההודעה של מתנ"ס נוה יוסף על הפסקת הסבסוד

 

 

ההורים הזועמים פנו ל"כלבו – חיפה והקריות" בבקשת עזרה, ובתגובה מסרה העירייה: "העירייה לא הפסיקה את הסבסוד. הסבסוד ניתן לכל ההורים שנרשמו עד היום לצהרונים הזכאים לסבסוד. להורים שעדיין מעוניינים לרשום את ילדיהם לצהרונים ניתנה כתובת אימייל לבדיקה זכאותם בהתאם לרישום הצהרונים גנים שהוגדרו לסבסוד. יודגש כי כל בקשה נבדקת ונענית באופן מיידי". למרות זאת, כשההורים פנו למתנ"ס הובהר להם שהסבסוד הסתיים.

אתמול כאמור הגיעה הבשורה שהסבסוד חוזר. אם לילד מהדר שהצליחה בסופו של דבר לרשום את בנה לצהרון במחיר מסובסד: "למה צריכים להגיע למצב כזה שהתקשורת מתערבת? יד אחת בעירייה לא יודעת מה עושה היד השנייה. הרי מתנ"ס נוה יוסף לא פרסם על דעת עצמו שהסבסוד הסתיים – הוא לא הגוף שמסבסד אלא המפעיל. אני שמחה שהעירייה התעשתה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר