רכב הסעות (צילום: Apriori/depositphotos.com)
רכב הסעות (צילום: Apriori/depositphotos.com)

"בגלל המחדלים של העירייה, ילדים נשארים בבית"

יום כן, יום לא - בגלל הסעה: אב לילד בן 12 על הרצף האוטיסטי, שלומד בבית הספר לחינוך מיוחד עמאר בשכונת שער העלייה, טוען כי בנו פוקד את בית הספר באופן לא רציף מכיוון שההסעה שאמורה לאסוף אותו מביתו לא עושה זאת בצורה סדירה. האב: "מי שאחראי על כך צריך לתת את הדין"

פורסם בתאריך: 7.9.23 07:09

ילד בן 12 על הרצף האוטיסטי, אשר לומד בבית הספר לחינוך מיוחד עמאר של המגזר הערבי בשכונת שער העלייה, פוקד את בית הספר באופן לא רציף מכיוון שההסעה שאמורה לאסוף אותו מביתו לא עושה זאת בצורה סדירה. לדבריו של אביו, את שאר הילדים במסלול ההסעה הזה מקפיד נהג רכב ההסעות לאסוף.

האב מספר כי כל פניותיו למוקד ההסעות במינהל החינוך של עיריית חיפה כלל לא נענו: "אף אחד לא עונה שם. אתה יכול להתקשר במשך כל היום, ואיש לא טורח לענות. זה כבר בלתי נסבל. ביום הראשון ללימודים הבן ישב בבית, וכך גם אתמול (רביעי; ש"מ). בשאר הימים שבהם ההסעה הגיעה, היא איחרה בצורה משמעותית. היום המלווה אמנם הגיעה אבל ההסעה לא, והיא נאלצה ללכת הביתה. לא יעלה על הדעת שבגלל המחדלים של עיריית חיפה בנושא ההסעות, שחוזרים על עצמם בכל שנה, ילדים יישארו בבית. מי שאחראי על כך צריך לתת את הדין".

 

 

העירייה ומשרד החינוך מציעים 878 שקל בחודש להורים שיסיעו את ילדם באופן עצמאי. האם הפתרון הזה מתאים לכם?

"לנו זה לא מתאים. אנחנו הורים עובדים ולא יכולים גם לבצע את ההסעה וגם להגיע לעבודה בזמן. אנחנו חייבים להגיע לעבודה בשעה מסוימת ולא יכולים לאחר באופן קבוע. המצב כרגע פוגע בילד שלנו וגם בנו. למה אי אפשר לפתור את בעיית ההסעות בחינוך המיוחד בחיפה אחת ולתמיד? מה שונה בחיפה מהקריות למשל? למה שם זה מסודר ופה לא?".

מעיריית חיפה נמסר: "מנהל החינוך בעיריית חיפה רואה בחומרה את הנושא ופועל בכל האמצעים העומדים לרשותו, לרבות מתן קנסות, במטרה למנוע מקרים דומים בעתיד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ג'ייקוב

    אוי כמה שהוא צודק…
    לא מספיקה הבעיה עצמה גם הדרכים לברר עליה מוזרות.
    הנה הטלפון לברר על ההסעות – יש לבחור חינוך מיוחד, ואחר כך הסעות – הניתוק האוטומטי שחווה המתקשר מככב במנועי החיפש כבר שנים.
    1700-507-002 מינהל החינוך בעיריית חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר