כיתה (צילום: Syda Productions/depositphotos.com)
כיתה (צילום: Syda Productions/depositphotos.com)

מנהלי בתי הספר החליטו: חוזרים ברביעי

למרות ההודעה של עיריית חיפה על חזרה ללימודים ממחר, בישיבת זום שקיימו מנהלי בתי הספר בעיר הם החליטו כי החזרה לשגרה תידחה ליום רביעי. המנהלים זועמים על העירייה: "זה בסדר לבקש לחזור, אבל לא מחר אלא מחרתיים, כדי שנוכל להיערך, לא מעכשיו לעכשיו"

פורסם בתאריך: 23.10.23 20:14

בישיבת זום שהתקיימה הערב (שני) והסתיימה לפני דקות אחדות החליטו מנהלי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים בחיפה לא לחזור מחר ללימודים וכי החזרה לשגרה, כולל הפעלת הצהרונים, תידחה ליום רביעי. המנהלים זועמים על עיריית חיפה בעקבות הודעתה של ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק מוקדם יותר הערב על חזרה לפעילות של כל מוסדות החינוך בעיר ממחר.

כזכור, בהודעה ששלחה טרוק לעובדי מערכת החינוך נכתב כי פיקוד העורף והדרג המדיני החליטו להסיר את כל המגבלות בחיפה, "ולכן כל מערכת החינוך בעיר, מגיל לידה ועד לכיתה י"ב, כולל החינוך המיוחד , תחזור מחר לשגרה מלאה כפי שהיה לפני פרוץ המלחמה".

בקבוצת הווטסאפ של מנהלי בתי הספר כינה אחד מהמנהלים את הצעד הזה "בלתי אחראי".

 

 

מנהלת בית ספר אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני לא יודעת מה המשמעות של הודעה מהרגע להרגע מלבד בלגן. זה באמת לא אחראי. בדיוק עכשיו הוצאנו הודעה להורים שממחר תתבצע חזרה הדרגתית ללימודים, ופתאום מודיעים לנו שמחר יש להחזיר את כולם. אנחנו בפירוש לא ערוכים לזה. הורים כבר הודיעו לנו שהם לא מתכוונים לשלוח את הילדים לבית ספר. אם בעירייה חושבים שזה צעד בונה ביטחון לציבור, אז זה לא. זה ייצור התנגדות גם בחדר המורים. אני לא יכולה עכשיו להכין מערכת למחר. יש לי לא מעט מורים מגויסים ומורות שהן אמהות שהבעלים שלהן מגויסים. זה לא עובד ככה".

לדעתך העירייה לא היתה צריכה להוציא הודעה?

"העירייה היתה צריכה להגיד 'קיבלנו אישור, אבל אנחנו חוזרים לשגרה רק מיום רביעי כדי לתת למערכות זמן להתארגן".

מנהלת נוספת: "נכון שפיקוד העורף הסיר את ההגבלות בחיפה, אבל הרשות המקומית מחליטה מה עושים. יש בעיר בתי ספר ישנים שאין בהם מקלטים לכולם. אם כל התלמידים חוזרים עכשיו, לרובם לא יהיה מקום מוגן אם תהיה אזעקה. במשך יומיים נערכנו למתווה של הבאת התלמידים לקומה שבה הצבנו את התלמידים ליד מקלט כדי שהם יוכלו להגיע אליו תוך דקה. היום סיימנו את ההיערכות הזו לחזרה הדרגתית, ומחר אנחנו מתחילים ללמד כרגיל? זה בסדר לבקש לחזור, אבל לא מחר אלא מחרתיים, כדי שנוכל להיערך, לא מעכשיו לעכשיו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אין טיפת חשיבה בכל העירייה הזו

    עיריית חרפה – כל ההחלטות שלה כושלות. נמהרות, מבולגנות.
    ממש תמונת מראה לממשלה וצהל
    גופים רקובים שחייבים תחלופה מלאה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר