סניף הדר של בית הספר הריאלי (צילום: אביב מלכי)
סניף הדר של בית הספר הריאלי (צילום: אביב מלכי)

בריאלי מכינים מתווה פינוי למקרה של מתקפת טילים

בזמן שבוועדי ההורים בבתי הספר מתלוננים על כך שעיריית חיפה מתעלמת מנושא פינוי התלמידים מממוסדות החינוך בזמן התקפות טילים על העיר, בריאלי מגבשים מתווה פינוי לארבעת מתחמי בית הספר - הדר, מרכז הכרמל, אחוזה ובית בירם

פורסם בתאריך: 31.10.23 14:33

בית ספר הריאלי מגבש מתווה מיוחד לפינוי של תלמידים בזמן מתקפת טילים על חיפה. בריאלי לא מסתפקים בתגובתה של עיריית חיפה ל"כלבו – חיפה והקריות" על כך שבמתקפת טילים "אין צורך בפינוי מהיר ומרוכז אלא בפינוי הדרגתי לפי יכולת ההגעה של ההורים", ומתכננים מתווה פינוי מסודר לכל אחד מהמתחמים – הדר, מרכז הכרמל, אחוזה ובית בירם.

כזכור, ראשי הנהגות הורים בבתי ספר בחיפה חוששים מאוד מנושא פינוי תלמידים בזמן מתקפת טילים, וציינו כי גם אם בעירייה יש נוהלים העוסקים בכך, הם לא מתורגלים, והילדים וההורים לא קיבלו כל הנחייה איך לפעול.

 

 

בעקבות ביקור של בכירי פיקוד העורף במתחמי הריאלי שלח אתמול (שני) מנכ"ל בית הספר ד"ר יוסי בן דב הודעה להורים שבה נכתב: "סוגיה העומדת לנגד עינינו היא מצב של צורך בפינוי תלמידים מהמתחם על ידי ההורים לאחר אירוע אזעקה. בהיבט זה הבהירו כל הגורמים המקצועיים כי חשוב לבנות תסריט של פינוי מדורג, על מנת להפחית סיכונים הן עבור התלמידים והן עבור ההורים. בימים אלה אנו בונים מתווה מפורט עבור כל אחד מהמתחמים. על מנת לסייע בתהליכי גיבוש התוכנית נקיים פגישה בין נציגי ההנהלה לנציגי ההורים ולמומחים בתחום ההתגוננות האזרחית. מנהלי המתחמים יפיצו לכם את התוכנית שתגובש".

עוד כתב בן דב כי "ביטחון התלמידים ואנשי הצוות עומד בראש מעיינינו, ואנו שוקלים בכובד ראש את מכלול ההנחיות בנושא. בימים אלה גם מוקמים צוותים מתחמיים בשיתוף עם מומחים רלוונטיים מבין ההורים על מנת להמשיך ולחדד את ההיערכות הנדרשת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הגעת מאות הורים בבת אחת בהיסטריה למתחמי בתי הספר = פקק של שעתיים בכל רכס הכרמל

    רק תארו לכם שבבת אחת 200 הורים ינסו לאסוף את הילדים שלהם בבית בירם. אתם יודעים מה יקרה? פקק מצומת דניה עד צומת חורב. ועכשיו תכפילו את זה בכל בתי הספר ותבינו כמה הזוי הסיטואציה הבאה:
    מטח של עשרות טילים על חיפה, ועשרות אלפי הורים תקועים בתוך רכבים בפקקים, מונעים משירותי הצלה וכיבוי וחילוץ ואמבולנסים גישה לאתרי הנפילה, יוצרים חסימה הרמטית בכל הרחובות והשכונות סביב בתי הספר.
    תחשבו איזה הזוי הדבר הזה. ויודעים שזה יהיה ועדיין לא מכינים שום אלטרנטיבה, כלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר