כרזות החטופים בתיכון קרית חיים (צילום: אילנה זינגר)
כרזות החטופים בתיכון קרית חיים (צילום: אילנה זינגר)

בתיכון קרית חיים נתלו כרזות להחזרת החטופים והנעדרים

המורים והתלמידים בתיכון קרית חיים הדביקו על הקיר במבואה הראשית כרזות עם תמונות של חטופים ונעדרים להעלאת המודעות למען שחרורם. מנהלת התחום החברתי-ערכי בבית הספר אילנה זינגר: "על כל כרזה של חטוף שישוחרר נדביק מדבקה עם המילה 'שוחרר'. רק שיחזרו בשלום"

פורסם בתאריך: 1.11.23 12:13

בתיכון קרית חיים נתלו היום (רביעי) כרזות למען השבתם של החטופים והנעדרים שנחטפו לרצועת עזה במתקפה הרצחנית של חמאס והג'יהאד האסלאמי ב-7 באוקטובר. המורים והתלמידים הדביקו על הקיר במבואה הראשית כרזות עם תמונותיהם של חטופים ונעדרים להעלאת המודעות למען שחרורם.

"חשבנו שצריך להציג את המגוון הגדול של החטופים", אומרת מנהלת התחום החברתי-ערכי בתיכון קרית חיים אילנה זינגר, "אי אפשר לתפוש את המספר הגדול הזה של השמות והפנים – צעירים, מבוגרים, ילדים, עובדים זרים. הקמנו את העמדה בכניסה לבית הספר, ואני רואה אותם – תלמידים ומורים – עומדים ללא מילים. הם לא מדברים, הם בהלם. פתאום החטופים הם לא רק שמות, הם מקבלים פנים".

לדבריה, "הדבקנו והדבקנו וזה לא נגמר. רק כשאתה מדביק את כל הכרזות אתה מבין את מספר החטופים העצום. התקווה שלנו היא שכולם ישוחררו בעזרת השם, ועל כל כרזה של חטוף שישוחרר נדביק מדבקה שהכנו מבעוד מועד עם המילה 'שוחרר'. רק שיחזרו בשלום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר