ההפגנה של הורי ותלמידי בית הספר רמת הנשיא (צילום: שושן מנולה)
ההפגנה של הורי ותלמידי בית הספר רמת הנשיא (צילום: שושן מנולה)

הצעד הבא של הורי רמת הנשיא: עתירה לבג"ץ

תושבי רמת הנשיא הפגינו הבוקר מול בית הספר בשכונה במחאה נגד עיריית חיפה ומשרד החינוך שביטלו הוספת חטיבה עליונה. יו"ר הנהגת ההורים גדי נרוז'ני: "ההשבתה וההפגנה הן רק יריית הפתיחה. אנחנו מתכוונים לעתור לבג"ץ נגד העירייה והמשרד, כפי שכבר עשו בעבר מוסדות חינוך אחרים בעיר והצליחו"

פורסם בתאריך: 9.2.24 11:11

עשרות מתושבי שכונת רמת הנשיא, ובהם הורים ותלמידים מחטיבת הביניים בשכונה, הפגינו הבוקר (שישי) מול בית הספר במחאה נגד עיריית חיפה ומשרד החינוך שביטלו הוספת חטיבה עליונה.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", ועד ההורים פתח במאבק בטענה שהעירייה הונתה את ההורים כשהבטיחה להם שבבית הספר ייפתח תיכון ושהוא יהפוך למוסד חינוכי שש שנתי. ההבטחה נמסרה להורים גם ביום הפתוח לחטיבה שהתקיים לפני כחודש וגם בפרסומים הרשמיים של העירייה. כעת טוענים בעירייה שבגלל מיעוט נרשמים לא ייפתח תיכון.

בהמשך הציב ועד ההורים אולטימטום בפני משרד החינוך, משלא נענו הם קיימו ביום רביעי שביתת אזהרה, ומאתמול בית הספר מושבת לחלוטין.

 

הפרסום של עיריית חיפה על בית ספר שש שנתי ברמת הנשיא

הפרסום של עיריית חיפה על בית ספר שש שנתי ברמת הנשיא

 

 

יו"ר הנהגת ההורים גדי נרוז'ני: "ההשבתה וההפגנה הן רק יריית הפתיחה. אם נראה שזה לא עוזר נחריף את המאבק ונגיע עם כל התלמידים וההורים עד למנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל. המשרד לא יכול להסתתר מאחורי העירייה. הוא הרגולטור הרשמי, והעירייה לא יכולה לעשות מה שהיא רוצה ולהפר הבטחות ברגע האחרון. במשך כל השנים התלמידים וההורים התכוננו למעבר לתיכון בשכונה, עד שבעירייה שינו את דעתם. זה לא יעבור בשתיקה".

מה הצעד הבא שלכם?

"פנינו לקבלת ייעוץ משפטי, ואנחנו מתכוונים לעתור לבג"ץ נגד עיריית חיפה ומשרד החינוך, כפי שכבר עשו בעבר מוסדות חינוך אחרים בעיר והצליחו. אין שום סיבה שמשרד החינוך לא ייתן לתיכון סמל מוסד".

 

גדי נרוז'ני (צילום: שושן מנולה)

גדי נרוז'ני (צילום: שושן מנולה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אריה

    אם אני העירייה אני מודיע לבגץ שאני פותח בית ספר אחד גדול לילדים שלהם אך ורק ביחד עם הילדים של השכונות הצמודות להם : נוה דויד ושפרינצק. לא תהייה יותר הפרדה בינם לבין הרוסים והאתיופים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר