כיתה ריקה
כיתה ריקה

ביום רביעי: שביתה של שעתיים בתיכונים

בפעם השנייה תוך שבועיים: יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז הודיע כי הלימודים בבתי הספר התיכוניים יושבתו ביום רביעי לשעתיים בין 8:00 ל-10:00 במסגרת העיצומים שנוקט הארגון. השבתה נוספת מתוכננת גם למחרת אך לא ידוע מה יהיה היקפה

פורסם בתאריך: 9.5.24 11:38

הלימודים בבתי הספר התיכוניים יושבתו ביום רביעי לשעתיים בין 8:00 ל-10:00 – כך הודיע היום (חמישי) יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז במסגרת העיצומים שנוקט הארגון נגד משרד האוצר בטענה להפרטת מערכת החינוך. השבתה נוספת מתוכננת גם ליום שלמחרת (חמישי), אך הודעה על כך עדיין לא יצאה ולא ידוע מה יהיה היקפה של השביתה.

יצוין כי זו תהיה הפעם השנייה תוך שבועיים שבה משבית הארגון את הלימודים לשעתיים.

במכתב ששלח ארז ליו"ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס וליו"ר המועצות האזוריות שי חג'ג' הוא כתב: "בשל האמירות הברורות והבלתי מתפשרות של נציגי משרד האוצר על אי רצונם להתקדם במשא ומתן לקראת חתימה על הסכם קיבוצי, כל עוד לא נקבל את התכתיב שלהם ונסכים לחוזים אישיים ולהפיכת המורים לעובדי קבלן – עניין שמשמעותו היא הצעד הראשון להפרטת מערכת החינוך – אנו נאלצים להחריף את צעדי המאבק ומודיעים לכם שביום רביעי, 15 במאי, הלימודים יושבתו במערכת החינוך העל יסודית לשעתיים, ומורים לא יגיעו לבית הספר בשעות אלו. באשר להשבתה ביום חמישי, 16 במאי, תינתן הודעה במועד כמקובל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לסגור את בתי שמרטפות הילדים

    הם צריכים לשבות כל השנה, זה רק ישפר את הישגי התלמידים.
    השמרטפות של המורים הערסים רק יכולה להרוס אותם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר