גן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)
גן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)

קייטנות בחופשת פסח בגנים ובבתי הספר ב-100 שקל בלבד

במסגרת התוכנית הארצית "ניצנים" של משרד החינוך יופעלו בגני הילדים ובבתי הספר בחופשת הפסח קייטנות במחיר של 100 שקל למשתתף. הקייטנות יתקיימו מיום חמישי, 11 לאפריל, ועד ליום רביעי, 17 לאפריל, לא כולל יום שישי

פורסם בתאריך: 20.3.19 08:00

בתי הספר וגני הילדים בחיפה יפעילו קייטנות בחופשת הפסח במחיר של 100 שקל בלבד למשתתף. הקייטנות יופעלו במסגרת התוכנית הארצית "ניצנים" של משרד החינוך, והיא מיועדת לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ג'. את הקייטנות בגנים יפעילו גננת וסייעת, ובבתי הספר יפעילו אותה מדריך ורכז.

הקייטנות יימשכו חמישה ימים – מיום חמישי, 11 לאפריל, ועד ליום רביעי, 17 לאפריל (לא כולל יום שישי). ילדי הגנים שרשומים בצהרונים רשאים להשתתף בקייטנות ללא עלות וללא רישום מוקדם, ושאר הילדים חייבים ברישום שיסתיים ביום ראשון, 24 במרץ. הרישום לילדי הגנים מתבצע באתר של עיריית חיפה. שעות הפעילות בקייטנות לילדים שרשומים בצהרונים הן 17:00-7:30 ולילדים שאינם רשומים בצהרונים הן 14:00-7:30.

 

 

תלמידי כיתות א'-ג' בבתי הספר היסודיים שרשומים בצהרונים רשאים להשתתף בקייטנות ללא עלות וללא רישום מוקדם, ושאר הילדים חייבים ברישום במזכירות בית הספר שבו הם לומדים. שעות הפעילות בקייטנות לתלמידים שרשומים בצהרונים הן 16:00-8:00 ולתלמידים שאינם רשומים בצהרונים הן 13:00-8:00. יצוין כי ניתן לבטל את הרישום ולקבל את הכסף בחזרה רק עד 31 במרץ.

במשרד החינוך מציינים שמטרתה של תוכנית "ניצנים" היא לתת מענה איכותי וחווייתי המותאם לילדים ולצורכיהם ההתפתחותיים, והיא כוללת תוכניות העשרה. עוד אומרים במשרד כי במסגרת התוכנית יקבלו הילדים ארוחת צהריים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר