אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

לימודי העשרה כתנאי לקבלת תואר ראשון באוניברסיטה

כל הסטודנטים לתואר ראשון באוניברסיטת חיפה יחויבו ללמוד גם באחד משלושה אשכולות ההעשרה בכל חוג שבו הם לומדים. האשכולות הם דרך הרוח, מדעי הנתונים וחדשנות ויזמות

פורסם בתאריך: 22.9.19 17:21

אוניברסיטת חיפה מחייבת את כל הסטודנטים לתואר ראשון ללמוד גם באחד משלושה אשכולות ההעשרה בכל חוג שבו הם לומדים. האשכולות הם דרך הרוח, מדעי הנתונים וחדשנות ויזמות.

חלק מהקורסים כוללים גם תרגול, והקורס "מפגש יהודי, נוצרי ומוסלמי" באשכול דרך הרוח כולל גם נסיעה לגרמניה בחופשה שבין הסמסטרים. קורס זה מתווסף ל-43 הקורסים אשר מוצעים לסטודנטים באשכול דרך הרוח, ובהם "סוגיות באבולוציה של השפה", "פילוסופיה וספרות – יחסי גומלין", השפעות ומחלוקות", "הקולנוע כטקסט פילוסופי" ו"משמעות החיים". באשכול מדעי הנתונים מוצע הקורס "מבוא למדעי הנתונים" שנלמד בסמסטרים א' ו-ב', ובאשכול חדשנות ויזמות מוצעים הקורסים "מבוא לחדשנות ויזמות", "יזם נולד" ו"יזמות מנקודת המבט של המשקיע" בהובלה של קרן הון סיכון.

 

 

לפי דרישתה של האוניברסיטה חייבים הסטודנטים לצבור שש נקודות זכות מהקורסים באשכולות מתוך 120 נקודת במסלול החד חוגי או מתוך 60 נקודות בכל חוג במסלול הדו חוגי הדרושים לקבלת התואר הראשון. מכיוון שהדרישה מהסטודנטים ללמוד באשכולות הללו בכל אחד מהחוגים, מי שלומד בשני חוגים במקביל יכול לצבור ארבע נקודות זכות מתוך השש בחוג אחד שבו הוא לומד ושתי נקודות זכות נוספות בחוג השני. האוניברסיטה משאירה בידי הסטודנט את ההחלטה לאיזה חוג הוא רוצה לצרף את ארבע הנקודות ולאיזה חוג רק שתיים.

באוניברסיטה מדגישים כי למרות הבחירה החופשית של הקורסים באשכולות, התנאי ללמוד באחד מהאשכולות הוא אישור מהחוג ללמוד באותו האשכול.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר