הריאליגן (צילום: בית הספר הריאלי)
הריאליגן (צילום: בית הספר הריאלי)

גני הילדים בריאלי יאוחדו תחת רשת אחת

הנהלת בית הספר הריאלי הודיעה כי ששת גני הילדים של בית הספר - שלושה בבית בירם, שניים בסניף אחוזה ואחד בסניף מרכז הכרמל - יאוחדו לרשת אחת שתיקרא הריאליגן. את הרשת תנהל אילת איזנברגר שניהלה עד כה את אשכול הגנים בבית בירם

פורסם בתאריך: 12.11.19 13:31

ששת גני הילדים במתחמים של בית הספר הריאלי יאוחדו לרשת אחת שתיקרא הריאליגן – כך הודיעה הנהלת בית הספר. עם הרשת נמנים שלושה גנים במתחם בית בירם (אשכול הגנים הירוק), שני גנים במתחם כיתות היסוד בסניף אחוזה וגן שנפתח בשנה שעברה בסניף מרכז הכרמל. את הרשת תנהל אילת איזנברגר שניהלה עד כה את אשכול הגנים בבית בירם.

הסמנכ"ל לפדגוגיה של הריאלי זוהר גנוסר: "אנחנו רואים במהלך הזה התפתחות טבעית של פעילות גני הילדים שלנו. זוהי דרך למסד את העובדה שכל מי שילדיו מצטרפים לאחד מגני הריאליגן מצטרף למעשה לרשת שיש לה אמא ואבא, עם תו איכות פדגוגי ועם מנגנון התפתחות והשראה הדדית, תחת ניהול מרכזי. גישתה החינוכית הייחודית של איזנברגר, ניסיונה הניהולי ובעיקר אהבתה הרבה לילדים ולצוות יביאו את הרשת להמשך שגשוג גם בשנים הבאות ויתרמו רבות להתפתחותם של הצוות והכלים החינוכיים".

 

 

איזנברגר: "רשת הריאליגן מאמינה בקיומה של שונות בין הילדים, ביכולותיהם, בסגנונות הלמידה שלהם, בכישוריהם ובנטיות לבם. גישה זו באה לידי ביטוי בסדר היום בגן, אשר מאפשר גמישות, זרימת פעילות, בחירה, מעורבות ואחריות אישית של הלומד. הילדים בגן פועלים לפי בחירתם, סקרנותם, תחומי העניין שלהם ומשיכתם הטבעית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר