סניף מטו"ס של הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)
סניף מטו"ס של הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)

עשרות תלמידים ואנשי צוות מריאלי מרכז נכנסו לבידוד

בעקבות גילוי של מורה נוספת, חמישית במספר, שנדבקה בקורונה נכנסו לבידוד יותר מ-40 תלמידים ואנשי צוות מסניף מטו"ס של בית הספר הריאלי. הלימודים שנפסקו בבית הספר והיו אמורים להתחדש יימשכו בלמידה מרחוק

פורסם בתאריך: 15.9.20 16:15

הקורונה לא מרפה מסניף מרכז הכרמל (מטו"ס – מדע, טבע וסביבה) של בית הספר הריאלי. הבוקר (שלישי) בעקבות גילוי של מורה נוספת, חמישית במספר, שנדבקה בקורונה נכנסו עשרות תלמידים ואנשי צוות מריאלי מרכז לבידוד, והלימודים שנפסקו בבית הספר והיו אמורים להתחדש יימשכו בלמידה מרחוק.

בהודעה להורים שפרסמה מנהלת בית הספר זהבית זליג נכתב: "כידוע, מתחם מטו"ס מצוי מיום רביעי, 9 בספטמבר, בלמידה מרחוק בעקבות ארבע מורות ואיש צוות שהתגלו כחיוביים לנגיף הקורונה. עם קבלת ההודעה ממשרד הבריאות כי מורה נוספת בבית הספר נמצאה הבוקר חיובית לנגיף, הוחלט בהנחיית מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל ובשיתוף עם הנהלת בית הספר ועם נציגי ההורים שהלימודים בכיתות א'-ט' ימשיכו להתקיים מרחוק בימים רביעי וחמישי. בעקבות החקירות שבוצעו עד כה הוצאו חלק מהכיתות ויותר מ-40 אנשי סגל לבידוד. אנו מצויים בקשר הדוק עם גורמי משרד הבריאות ומשרד החינוך, ותלמידים הנדרשים להיות בבידוד בעקבות הבדיקה האפידמיולוגית יקבלו על כך הודעה פרטנית. המשמעות היא שתלמידים שלא קיבלו כל הודעה ימשיכו ללמוד מרחוק, אך ללא צורך להישאר בבידוד".

 

 

זליג הוסיפה כי בית הספר ממשיך לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך "כאשר בריאותם של התלמידים ואנשי הצוות עומדת כמובן בראש מעייניו. ברצוננו להבהיר כי אנו מוסרים לידי ההורים כל מידע רלוונטי שמשרד החינוך מאפשר לפרסם, באיזון הנדרש שבין צורכי שמירת הבריאות אל מול כיבוד צנעת הפרט".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יואב גלנט הביתה. יש גבול לזלזול בחיי אדם

    לדרוש פיטורי השר גלנט שבפזיזותו לפתוח את שנהל יצר זינוק אדיר ומיותר בהדבקה ברחבי הארץ

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר