סניף מטו"ס של הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)
סניף מטו"ס של הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)

כל סניף מטו"ס של הריאלי עבר ללמידה מרחוק

בעקבות מורה נוספת שאובחנה כחולה עובר כל סניף מרכז הכרמל של בית הספר הריאלי ללמידה מרחוק. המנהלת זהבית זליג כתבה הודעה שבה נכתב: "אנו מבקשים מהתלמידים ומאנשי צוות בית הספר להישאר בבית עד לתום החקירה האפידמיולוגית אך לא בבידוד"

פורסם בתאריך: 9.9.20 06:54

סניף מרכז הכרמל (מטו"ס – מדע, טבע וסביבה) של בית הספר ריאלי, אשר כולל חטיבת יסוד וחטיבת ביניים, עובר כולו ללמידה מרחוק – כך הודיעה אמש (שלישי) המנהלת זהבה זליג להורים, לתלמידים ולאנשי הצוות. הסיבה: מורה נוספת מבית הספר אובחנה חיובית לקורונה.

אתמול פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי ארבע כיתות מבית הספר – שתיים ביסוד ושתיים בחטיבה – עברו ללמידה מרחוק.

בהודעתה כתבה זליג: "לאור לוח הזמנים שנוצר עם קבלת ההודעה בשעות הערב, ומתוך רצון לאפשר חקירה מקיפה של משרד הבריאות ולקבל החלטות מושכלות באשר לזהות התלמידים ואנשי הצוות שנדרשים לבידוד, החלטנו, בהנחיית מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל ובשיתוף עם הנהלת בית הספר ונציגי ההורים שהלימודים בכל הכיתות יתקיימו מרחוק באמצעות הזום לפי המערכת שתישלח לכל אחת מהכיתות על ידי המחנכות, החונכות והחונכים. אנו ממשיכים לפעול בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך, כאשר בריאותם של התלמידים ואנשי הצוות עומדת כמובן בראש מעייננו".

 

 

זליג הוסיפה כי "אנו מבקשים מהתלמידים ומאנשי צוות בית הספר להישאר בבית עד לתום החקירה האפידמיולוגית אך לא בבידוד. בשלב זה מתחילה חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות, ואנו כמובן נעדכן אתכם בהתאם לממצאיה".

בתוך כך, גם תלמידים משלוש כיתות בבית הספר נופים – א'1, א'2 ו-ג'1 – התבקשו להישאר בבתיהם עד לסיום החקירה האפידמיולוגית בשל הימצאותו של חולה מאומת בבית הספר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פתיחת בתי הספר ובתי תפילה ואולמי ארועים יצרה אסון הגל השני במאי-יוני ועכשיו תיצור את אסון הגל השלישי עם זינוק מ-1000 ל5000 מתים. הכתובת על הלוח על הקיר חייבחם סגר כללי מלא להשטחת עקומת ההדבקה 3000 נדבקים ביום במדינה של 9.5 מליון זה אסון

  2. והמורים ממשיכים לקבל משכורת

    לא משנה מה,סגר לא סגר,עובדים לא עובדים,המורים ימשיכו תמיד לקבל משכורות ללא שום עצירה
    מסכנים ההורים שפוטרו,הפסיקו לעבוד ולא מוצאים עבודה כלל

  3. מורה

    המורים ממשיכים ללמד מרחוק ולהיות בקשר תמידי עם התלמידים וההורים. אנחנו מלמדים דרך הזום ושולחים משימות דרך המחשב ובודקים אותן. אף אחד לא יושב בבית ושותה מיץ קוקוס, תהליך הלמידה ממשיך.
    למה שלא תעשה גם אתה הסבה להוראה אם כל כך טוב להיות מורה?

  4. להיות מורה=זכייה בלוטו

    שכר 9000-10000 שקל בחודש שלעולם לא עוצר,עבודה בשעות נוחות מ8 עד 13:00 עם המון הפסקות וחלונות שבהם הם יכולים ובודקים מבחנים וחוסכים לעצמם עבודה בערב,כ100 ימי חופש בשנה,העסקה של עובדי מדינה עם ועדים חזקים יותר מכל הממשלות,פר שעה ביחס לנוכחות שלהם יש להם את השכר מהגבוהים במשק,יציאה לפנסיה מוקדמת,עכשיו בתקופת הקורונה הם מעבירים כמה דפים בזום וממשיכים לקבל שכר מלא בזמן ששאר המשק במצוקה נוראית.
    מה הפלא שבשנה אחרונה מספר עצום של אנשים עושים הסבה להוראה,הם מבינים שזו העבודה הכי טובה ומשתלמת היום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר