בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)
בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)

הריאלי יקיים ימים פתוחים – בזום

הריאלי יהיה בית הספר הראשון בחיפה שיקיים ימים פתוחים באמצעות אפליקציית הזום. ביום שישי ייערך יום פתוח ברשת הריאליגן, וביום שישי הבא יתקיימו ימים פתוחים בסניפי היסוד ובחטיבות הביניים. מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "בית הספר מתאים את עצמו לרוח התקופה"

פורסם בתאריך: 23.12.20 18:09

בית הספר הריאלי יתחיל ביום שישי בסדרה של ימים פתוחים בגנים ובסניפים השונים באמצעות אפליקציית הזום. בכך הופך הריאלי לבית הספר הראשון בחיפה שפועל לפי המתווה החדש של משרד הבריאות ומשרד החינוך בעקבות נגיף הקורונה.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "בית הספר מתאים את עצמו לרוח התקופה, ולפיכך נערוך את הימים הפתוחים המסורתיים בזום. למרות המגבלות נשתדל להעביר להורים את חוויית הריאלי בכללותה, לצד הייחוד של כל אחד מהמתחמים שלנו. כל מתחם יציג חוויית לימודים ייחודית, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא השאיפה להנחיל את חזון בית הספר – להיות מוסד חינוכי איכותי, מוביל ומתווה דרך, שמכוון לתלמידיו את הדרך להיות בני אדם מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית".

 

 

היום הפתוח הראשון יתקיים ברשת הריאליגן בשני סבבי זום – האחד בשעה 8:30 והשני בשעה 10:30. את היום הפתוח תפתח מנהלת רשת הריאליגן ד"ר אילת איזנברגר, ולאחר מכן יוצגו סרטון ומצגת אשר ממחישים את גישתה החינוכית של הרשת, את ייחודם של הגנים מבחינה פדגוגית ואת שגרת היום בגנים. המשתתפים יפגשו את הצוות המוביל של ששת הגנים, ויתאפשר להם לשאול שאלות. בסיום המפגש הווירטואלי יוזמנו המעוניינים להירשם לסיורים פיזיים בגנים, שייערכו בקפסולות כעבור שבוע בהתאם למגבלות.

ביום שישי, 1 בינואר 2021, יתקיימו ימים פתוחים בסניפי היסוד ובחטיבות הביניים. המפגשים ייערכו בשלושה סבבים בשעות 8:30, 10:00 ו-11:30. בכל מתחם יוצג סרטון שממחיש את חוויית הלימודים בו, מנהלי הסניפים יציגו את ייחודם של כל סניף, יתקיימו חדרי זום נפרדים – האחד להורי המועמדים לכיתות א' ו-ז', והשני להורי המועמדים לכיתות ב' ו-ו' (שיתקבלו לבית הספר רק על בסיס מקום פנוי) – וההורים יוזמנו לשאול שאלות. יצוין שגם השנה לא יקיים הריאלי הרשמה לתיכון בית בירם שנמצא בתפוסה מלאה.

כזכור, הריאלי שינה את שיטת הרישום המקוון לסניפיו – משיטת כל הקודם זוכה לשיטת הגרלה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר