היום הפתוח בזום בבית הספר הריאלי (צילום: עודד פלוטניצקי)
היום הפתוח בזום בבית הספר הריאלי (צילום: עודד פלוטניצקי)

700 משתתפים ביום הפתוח של הריאלי שנערך בזום

לקראת ההרשמה לבית הספר הריאלי שתתקיים ביום חמישי ערכו שלושת סניפי היסוד וחטיבות הביניים יום פתוח בזום. בריאלי מציינים כי כ-700 מתעניינים השתתפו ביום הפתוח שנערך בשלושה סבבים באחוזה, במרכז הכרמל ובהדר - פי שניים מהמשתתפים שהגיעו בשנה שעברה באופן פיזי לסניפים

פורסם בתאריך: 4.1.21 08:39

ביום שישי התקיים היום הפתוח בסניפי היסוד וחטיבות הביניים של בית הספר הריאלי, שנערך לראשונה בזום בשל מגבלות הקורונה. מהריאלי נמסר כי כ-700 מתעניינים השתתפו ביום הפתוח שנערך בשלושה סבבים במקביל בסניפים אחוזה, מטו"ס (מרכז הכרמל) והדר – פי שניים מהמשתתפים שהגיעו בשנה שעברה באופן פיזי לסניפים.

ביום חמישי בשעה 9:00 בבוקר תיפתח ההרשמה לריאלי לשנת הלימודים הבאה, וזאת לאחר שבית הספר שינה את שיטת הרישום משיטת כל הקודם זוכה לשיטת הגרלה. אם בעבר התמלאה מכסת הנרשמים לבית הספר תוך כחצי שעה ושאר המועמדים הועברו אוטומטית לרשימת המתנה, הרי שהשנה תימשך ההרשמה עד לשעה 13:00, וכל המועמדים יוכלו להירשם. לאחר מכן תיערך הגרלה בין כל הנרשמים, הזוכים יוזמנו לתהליך המיון, ומי שיעבור אותו בהצלחה יתקבל ללימודים בבית הספר.

יצוין כי אחים ואחיות של ילדים שכבר לומדים בבית הספר ייכנסו לתהליך המיון באופן אוטומטי וללא הגרלה על מנת לסייע להורים שישלחו את ילדיהם לבית ספר אחד במקום לכמה בתי ספר בעיר.

 

 

בריאלי מציינים כי ההגרלה תתבצע באמצעות תוכנת הגרלה ממוחשבת והיא תתקיים בפיקוח של נציג ההורים ורואה חשבון או עורך דין, וכי ההרשמה היא לרשת הריאליגן ולכיתות א' ו-ז' בלבד. בשנים האחרונות הודיעה הנהלת בית הספר כי בשל התפוסה המלאה והביקוש הרב לא תתאפשר הרשמה לכיתות ח'-י"ב, וכי ההרשמה לכיתות ב'-ו' מותנית במקומות שיתפנו.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן-דב: "בית הספר מתאים את עצמו לרוח התקופה, ולכן ערכנו את הימים הפתוחים המסורתיים בזום. אני מקווה שלמרות המגבלות, הצלחנו להעביר להורים את חוויית הריאלי בכללותה, בצד הייחוד של כל אחד מהמתחמים שלנו. השינויים שאנחנו מבצעים בתהליך ההרשמה נועדו לאפשר הוגנות כלפי משפחות המעוניינות להצטרף למשפחת הריאלי ולהוריד את הלחץ להספיק להירשם. אנחנו מקווים שהשיטה החדשה תקל על ההורים ותאפשר שוויון הזדמנויות גבוה יותר בהגשת המועמדות לבית הספר. אנחנו מצדנו נמשיך לעשות את המיטב להנחיל את חזון בית הספר – להיות מוסד חינוכי איכותי, מוביל ומתווה דרך, שמכוון את תלמידיו להיות בני אדם מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית".

 

היום הפתוח בזום בבית הספר הריאלי (צילום: עודד פלוטניצקי)

היום הפתוח בזום בבית הספר הריאלי (צילום: עודד פלוטניצקי)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר