אסאדו על העצם בפאב "הדיוק (צילום: גלעד הר שלג)
אסאדו על העצם בפאב "הדיוק (צילום: גלעד הר שלג)

בפאב "הדיוק" יציינו מחר את הוולנטיינ'ס דיי עם מנות רומנטיות

מחר (שני, 14 בפברואר) יצוין יום האהבה, ובפאב "הדיוק" ישיקו מנות מפתיעות פלוס שלל יינות יוקרתיים שיוצעו ב-20 אחוז הנחה. אז איפה אתם בחצות?

פורסם בתאריך: 13.2.22 11:04

לרגל הוולנטיינ'ס דיי (14 בפברואר) ישיקו מחר בפאב  "הדיוק" מבחר מנות רומנטיות, שהותאמו במיוחד ליום האהבה וגם יציעו בונוס לערב זה – הנחה של 20 אחוז על כל היינות היוקרתיים.

ברוסקטות ברזאולה בפאב "הדיוק" (צילום: גלעד הר שלג)

ברוסקטות ברזאולה בפאב "הדיוק" (צילום: גלעד הר שלג)

בתפריט החדש אפשר למצוא מנות כמו: ברוסקטת ברזאולה – נתח שייטל בכבישה קרה של מלחים, כוסברה, הל, סוכר וטימין. מוגש על שלושה צנימים מרוחים ברוטב קיסר, ריבת תאנים, קונפי שום, נגיעות חרדל, סלייסים של קורנישונים, פרמז'ן ואגוזי מלך מגורדים בעיטור עלי מיקרו (57 שקלים); ברוסקטות סלמון – סלמון בכבישה קרה עדינה עם גרידת תפוז וגרידת ליים, סלק חי מגורד, זרעי כוסברה טחונים, מלח וסוכר (גרוולקס), שלוש ברוסקטות צרובות על הגריל, מרוחות בלאבנה, צלפים, עליהם מניחים ביצת שליו רכה ומפורקת, טבעות בצל סגול, סלייסים של צנונית ועלי מיקרו (52 שקלים); אסאדו על העצם – שורט ריבס בצלייה איטית, בתערובת תבלינים ומרינדה בנוסח מקסיקני. מוגש על מצע של פירה קטיפתי וצ'ילי אדום (89 שקלים).

 

 

 

תפריט היינות התעדכן עם יינות ישראליים, צרפתיים, פורטוגליים, איטלקיים וספרדיים, כמו אמפורה, טפרברג, ריפאסו, שאטונף דה פף ועוד שלל יינות שמתאימים בול לחגוג אהבה.

פאב הדיוק, שד' מוריה 107, חיפה. שעות הפעילות: כל יום 03:00-12:00. טלפון: 04-8347282.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר