קפה טלק במוזיאון טיקוטין (צילום: קפה טלק)
קפה טלק במוזיאון טיקוטין (צילום: קפה טלק)

קפה טלק פותח סניף בטיקוטין: "החלל הזה מתאים בול"

קפה טלק משוק תלפיות פתח השבוע להרצה סניף חדש ומשודרג במוזיאון טיקוטין, אשר מותאם לאווירה התרבותית במקום. הבעלים טל פרידמן: "אנחנו באים מתוך מקום ליצור עיר, הקפה הוא הכלי והאמצעי. יש פה עיר שזועקת כבר 50 שנה להיות משהו אחר, גדול ומושך. אנחנו פה כדי לעזור לדבר הזה לפרוח"

פורסם בתאריך: 28.11.22 11:00

חובבי קפה טלק מסירקין 21 – אחד מבתי הקפה עם הווייב הכי נכון בשוק תלפיות – החזיקו חזק: במוזיאון טיקוטין נפתח להרצה מהשבוע סניף חדש ומשודרג, אשר מותאם לאווירה התרבותית במקום. נוסף על שדרוג הקפה, אשר מיוצר בבית הקלייה בסירקין, יכלול התפריט מאפים וכריכים מלחמי מחמצת (גם לטבעונים ולצמחוניים), ובהמשך ייכנסו לתפריט גם מנות חמות, כמו מרקים בחורף, לזניות ופשטידות.

"בסניף החדש יש את כל הדברים הטובים מתלפיות, פלוס", אומר הבעלים טל פרידמן, "התפריט הוא רחב יותר ופונה לקהל המקומי. את המוזיאון פוקד מדי יום קהל מבוגר שמגיע לשמוע הרצאות, נוסף על מי שמגיעים לראות תערוכה. חשוב לי מאוד לתת שירות מעולה למי שפוקד את המוזיאון באופן קבוע, אבל גם חשוב לי מאוד להרחיב את תמהיל הלקוחות באמצעות יצירת מרחב למידה ועבודה לקהל צעיר יותר, להקים מעין HUB. יש במקום שקעי חשמל רבים ושולחנות רחבים, ואנשים מחפשים מקומות נעימים ונוחים לשבת עם הלפטופ ולעבוד. בבתי קפה קטנים וצפופים, כשבעל המקום רואה שולחן כזה שהוא תפוס לכמה שעות, מיד חושב על כסף. אני אעשה זאת כשירות לציבור. אני יודע שיש צורך לכך, והחלל הזה מתאים בול. זה מרחב שקט ונעים של מוזיאון, ואפשר לשבת שם בכיף בלי שיפריעו לך".

 

טל פרידמן מקפה טלק (צילום: חגית הורנשטיין)

טל פרידמן מקפה טלק (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

אז אתה הולך להצעיר את הקהל. מה עוד בתכנון?

"קהל נוסף שאנחנו רוצים למשוך אלינו קשור לאירועי תרבות. אנחנו רוצים להיות חלק אורגני מהמרחב. אנחנו רוצים לתרום את חלקנו ולהביא למוזיאון קהל שצורך תרבות, והמוזיאון יתרום את חלקו ביצירת אירועים ותכנים מותאמים. כרגע יש קהל מחתך מסוים, ואליו מפנים את רוב התוכן. הלוואי שתהיה לנו פה דרך לשבור את המעגל ולצאת ממנו. זה מקום מהמם, עם תנאים נהדרים, עם חצר פנימית יפהפייה ועם כל מה שצריך לייצר אירועים".

נשמע טוב, רק שהמוזיאון צריך להיות בעניין.

"אני מדבר מנקודת המבט שלי, של אנשים בגילי. מה אנחנו צריכים? מקום לעבוד, קפה טוב, שיתייחסו אלינו בכבוד ושיוגש לנו אוכל איכותי. אנחנו באים מתוך מקום ליצור עיר, הקפה הוא הכלי והאמצעי. יש פה עיר שזועקת כבר 50 שנה להיות משהו אחר, משהו גדול ומושך. אנחנו פה כדי לעזור לדבר הזה לפרוח".

ממוזיאון טיקוטין נמסר: "המוזיאון הוא פעיל מאוד, יש בו מועדון הרצאות שפועל כמעט מדי יום עם הרצאות ל-200 איש, עם סרטים ועם אירועים, לצד התערוכות הקבועות והמתחלפות. הרגשנו שאנחנו צריכים משהו איכותי, ואנחנו יודעים שקפה טלק הוא מותג בחיפה אשר ישדרג את חוויית הביקור והשירות שאנחנו נותנים לקהל. אנחנו שמחים כי הרגשנו שצריך לעשות משהו איכותי לציבור לא קטן שדרש את זה. אנחנו מקווים שמצאנו את המותג הנכון".

בית הקפה יפעל במתכונת הרצה בימים ראשון-חמישי בשעות 16:00-9:30 ובשבת בשעות 20:00-9:30, בשישי סגור. הכניסה לבית הקפה אינה כרוכה בתשלום כניסה למוזיאון

 

קפה טלק במוזיאון טיקוטין (צילום: קפה טלק)

קפה טלק במוזיאון טיקוטין (צילום: קפה טלק)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. ארנון

    החשיבה שלך תל אביבית, צעירה ותרבותית. בחיפה זה לא יעבוד, למרבה הצער.

  2. אלון

    ביקרתי בקפה אגב כנס שהיה במוזיאון. העיצוב נאה ואיכותי. התפריט דל ומתומחר יקר. לגבי הקפה הוא סביר פלוס אך לא הרבה מעבר לכך. קפה אווה מייצר בלנדים שווים ואף עולים עליו וישנם מןתגים כמו דנסי האיטלקי שמשובחים ממנו בבירור. הרבה מהומה על לא מהומה….

  3. טלי

    מכל הימים דווקא ביום שישי סגור? היום המועדף על רוב החיפאים לשבת בבית קפה? של מי היה הרעיון המטופש הזה?

  4. ג'וי קסטרו

    יוזמה ברוכה מאד. המקום יפה ואכן מתקימת הו פעילות
    מאחלת לכם הצלחה. בהחלט אבוא. ג'וי

  5. אביב

    יצא לי לבקר שם פעמיים והאווירה שהמוזיאון מכניס אותך אליה יחד עם הקפה (עבור אשתי) והעוגה (עבורי) הרגיש לי ברלין בקטע טוב כמובן… וגם חשוב לציין שהשירות שם היה מאוד נעים ומזמין

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר