יוסף מוגרבי (צילום מתוך קבוצת הפייסבוק "ותיקי מכבי חיפה כדורגל")
יוסף מוגרבי (צילום מתוך קבוצת הפייסבוק "ותיקי מכבי חיפה כדורגל")

יוסף מוגרבי, מבעלי שווארמה מוגרבי, הלך לעולמו

בגיל 58 ואחרי אשפוז ממושך בקריה הרפואית רמב"ם, יוסף מוגרבי, מבעלי מסעדת השווארמה האחים מוגרבי ברחוב יפו בעיר התחתית ושחקן עבר בקבוצת הכדורגל של מכבי חיפה, הלך לעולמו בגיל 58 לאחר אשפוז ממושך. חברו ליאור רוזנטל: "השבוע ביקרתי אותו בבית החולים, ומצבו היה קשה מאוד"

פורסם בתאריך: 25.2.23 23:00

אבל כבד: יוסף מוגרבי, מבעלי מסעדת השווארמה האחים מוגרבי ברחוב יפו בעיר התחתית, הלך לעולמו בגיל 58 לאחר אשפוז ממושך בקריה הרפואית רמב"ם.

מוגרבי היה בעבר שחקן בקבוצת הכדורגל מכבי חיפה, וגם שנים רבות אחרי שפרש הוא הרגיש קרוב אליה. לפני כשנתיים הוא אירח בביתו בבת גלים מפגש של שחקני קבוצת הנוער של מכבי משנתונים 1967-1965. מוגרבי היה גם מהבעלים של שווארמה מוגרבי אחת מהשווארמיות ההוותיקות ברחוב יפו, שהיתה מוקד משיכה לאמנים רבים שעצרו אצלו בדרכם להופעה או בחזרה ממנה.

בקבוצת הפייסבוק "ותיקי מכבי חיפה כדורגל" ספד מנהל קבוצת הוותיקים למוגרבי: "בצער רב אנו נפרדים מחברנו ושחקן העבר שלנו יוסף מוגרבי".

 

 

אליאס סארי, חבר קרוב של מוגרבי: "אני מכיר אותו במשך יותר משמונה שנים. בן אדם עם נשמה ענקית, תמיד מחייך, אוהב לעזור לכולם. הוא היה חלק בלתי נפרד מרחוב יפו ומהעסקים בו. כולם הכירו אותו, הוא יחסר להרבה אנשים".

ליאור רוזנטל, שחקן עבר של מכבי: "מוגרבי הוא חבר ילדות שלי. שיחקנו ביחד במכבי ובנבחרות ישראל הצעירות, והגענו ביחד עד לבוגרים. בהמשך הוא עבר לליגות נמוכות יותר. גילמנו את השותפות היהודית-ערבית, ותמיד חשנו כמשפחה אחת ביחד עם עוד שלושה מאחיו ששיחקו במחלקת הנוער של מכבי – סמיר, ג'מיל והישאם. נשארנו בקשר לאורך עשרות שנים, ולפני כשנה נפגשנו כל בוגרי האליפות של מחלקת הנוער ילידי 1967-1965 בביתו של יוסף בבת גלים וחגגנו ביחד. השבוע ביקרתי אותו בבית החולים, ומצבו היה קשה מאוד. היום נודע לי בצער רב שהלך לעולמו. יוסף היה שחקן מצוין ואדם מצוין, חברותי וחייכן. יהי זכרו ברוך".

 

עופר מזרחי (מימין), גדי אוחיון, יוסף מוגרבי, ליאור רוזנטל ומנהל קבוצת הוותיקים אריה ברזלי (צילום: ג'ו לוצ'יאנו)

עופר מזרחי (מימין), גדי אוחיון, יוסף מוגרבי, ליאור רוזנטל ומנהל קבוצת הוותיקים אריה ברזלי (צילום: ג'ו לוצ'יאנו)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר