Bet 33
Bet 33

בית קפה עם פיוז'ן ערבי ביום, ספורט בר בלילה

על חורבותיו של לחם ארז בשדרות מוריה נפתח Bet 33, שלדבריו של מיכה מחוטין, היועץ העסקי של המקום, "מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחר הצהריים הוא מתפקד כבית קפה שמשלב בין המטבח המערבי הקלאסי לאוכל ערבי פיוז'ן, ובערב הופך לבר ספורט עם שידורים ישירים"

פורסם בתאריך: 1.7.20 19:33

אחרי חודשים ארוכים נפתח סוף סוף מקום חדש על חורבותיו של לחם ארז. שמו של העסק החדש הוא Bet 33, ולשם יש משמעות כפולה – בית 33 שזו הכתובת המדויקת בשדרות מוריה, ו-Bet היא מילה שגורה בקרב לחובבי ספורט כשהם מהמרים על תוצאת משחק.

הבעלים של המקום הוא פאדי אדריס, יועץ מדיה ופרסומאי, שבחר לדבריו לפתוח אותו מתוך הבנה לצורך של אוהבי הספורט ובשל היעדרם של ברים שמשדרים ספורט בחיפה.

"הקונספט הוא מה שעושה את האווירה", אומר היועץ העסקי של המקום מיכה מחוטין, "מהשעה 8:00 בבוקר ועד לשעות אחר הצהריים הוא מתפקד כבית קפה נטו, ומוגשות בו ארוחות בראנץ' שמשלבות בין המטבח המערבי הקלאסי לאוכל ערבי פיוז'ן, עם דגש על המטבח הלבנוני".

ומה קורה בערב?

"לקראת 19:00 עובר המקום מהפך והופך לבר ספורט עם שידורים ישירים על גבי שישה מסכים. תפריט האלכוהול הוא ברמה גבוהה, לפחות בדרגה אחת מעל הסטנדרט המוכר. אנחנו מעוניינים לפתוח את הקהל לטעמים חדשים, למשהו אחר שהוא לא חווה עדיין. במהלך השבוע הפאב נסגר בשעה 2:00 ובסופ"ש הוא פתוח עד אחרון הסועדים. בסופ"ש האחרון אפילו לא סגרנו – משמרת הבוקר החליפה את משמרת הערב".

 

מנה ב-Bet 33

מנה ב-Bet 33

 

 

מה הקשר שלך למקום?

"אני נמצא פה כיועץ עסקי. לאחר שניהלתי במשך ארבע שנים פאבים ודאנס ברים באילת, חזרתי לחיפה והקמתי את הספרייה, ובהמשך ניהלתי במשך שנתיים את פונדק הדוב. לאחר מכן פתחתי עם שותפי אמיר ספדי משרד לייעוץ עסקי שעוסק בכל מה הקשור לתחום".

מהי מנת הדגל?

"שיח' אל-מחשי – קישואים צעירים ממולאים בבשר בליווי פריקי ברוטב יוגורט עזים. זו מנה שלא מצליחה לצלוח את שעת הצהריים, היא נגמרת תמיד ראשונה. אגב, אחת מההתעקשויות שלי היא לא להשאיר אוכל למחרת ולהכין את הכל טרי בכל יום. אם נשאר אוכל, הוא ילך לתרומה. כל הפרודוקטים הם ברמה הגבוהה ביותר. גם הקפה שלנו הוא מיוחד ומיוצר בבית קלייה פרטי. זו תערובת שבחרנו באופן אישי כדי להתאים את הטעם לחך של אנשי הכרמל".

 

מנה ב-Bet 33

מנה ב-Bet 33

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר