הג'חנון של אוסי
הג'חנון של אוסי

סיר של ג'חנון לפני אפייה – רק בואו לקחת

לפני ארבעה חודשים החלה אסנת שליט - תימנייה אסלית ותזזיתית - למכור מארז של סיר ג'חנון משפחתי לאפייה ביתית וסחוג, הכל תוצרת בית. אחרי התשבחות שקיבלה בקבוצות האוכל בפייסבוק, היא הרחיבה את ההיצע גם לקובנה. שליט: "אני נותנת את החוויה המלאה של הבית שלי בשבת בבוקר"

פורסם בתאריך: 7.10.20 09:30

זהו, כבר אי אפשר להתעלם מהפוסטים בקבוצות האוכל החיפאיות שמהללים את הג'חנון של אוסי. הפרינציפ הוא פשוט מאוד – הזמנות מתקבלות עד יום חמישי בשעה 16:00, ולכם רק נותר להגיע ולקחת, בתיאום מראש בלבד, מארז של סיר ג'חנון משפחתי לאפייה ביתית וסחוג – הכל מתוצרת ביתית של אסנת שליט, תימנייה אסלית תזזיתית שהפכה את החל"ת ללימונדה עתירת פחמימות.

בסיר חד פעמי יש קילו ג'חנון – 15 יחידות קטנות שמספיקות לחמישה סועדים – במחיר 50 שקל למארז, והוא מגיע עם הוראות הפעלה מדויקות לאפיית הג'חנון ועם הוראות להכנת ביצים קשות ורסק עגבניות.

השבתות בבית של שליט מתאפיינות בארוחת בוקר מסורתית עם מגוון מטעמים מהמטבח התימני, בעיקר ג'חנון, קובנה, זלביה, סחוג וחילבה. לפני כארבעה חודשים, בעת שקבוצת חברות של בתה שחר התארחה בביתם, אחת מהן שאלה בתמימות: "למה בעצם את לא מוכרת את הג'חנון לקהל הרחב כי הוא כזה מעדן".

 

 

"מרגע זה ניקרה בראשי המחשבה איך להעניק מוצר שנותן את החוויה המלאה של הבית שלי בשבת בבוקר", מספרת שליט, "מכאן נולד הקונספט 'הג'חנון של אוסי'. זה מארז משפחתי מוכן לאפייה במחיר שפוי. לאחרונה, נוסף על ג'חנון, הרחבתי את החוויה גם לסיר של קובנה שזה אחד מהמאפים הכי טעימים במטבח התימני. היא מגיעה אפויה בחלקה וצריך להמשיך לאפות אותה עוד כשעתיים. הקובנה עשויה מתערובת של קמח שיפון, קמח כוסמין וקמח לבן – מעדן ב-30 שקל בלבד".

הזמנות בהודעת ווטסאפ לטלפון מס' 050-3838743 או בדף הפייסבוק "הג'חנון של אוסי". האיסוף מכרמליה במהלך השבוע בתיאום מראש.

 

הג'חנון לפני אפייה

הג'חנון לפני אפייה

 

הג'חנון אחרי אפייה

הג'חנון אחרי אפייה

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חחח

    האשכנזיה הפריבילגית גרה בכרמליה?????? יצאתם סתומים.
    איפה דוקטור תחת בן-חיים שצריך אותו?

  2. יש מרגרינה?

    האם יש מרגרינה במוצרים? אם אין אז אשמח לקנות ואם ישאז מי שרוצה להיות חולה שיקנה. תודה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר