יום הולדת 2.5 לפאב הפייבל. כבר מחכים ליום הולדת 3
יום הולדת 2.5 לפאב הפייבל. כבר מחכים ליום הולדת 3

הדרך הטובה ביותר לחגוג יום הולדת 2.5 (וידאו)

לא פחות מ-450 צעירים גדשו את פאב הפייבל ונהנו מפינוקים מידי הבעלים שירן הראל וגיא רזון, מדוכני הפתעות של המותגים ייגרמייסטר, טובי וערנבים, וממוזיקה שחורה משובחת בניצוחו של די.ג'יי ליעד אכדרי

פורסם בתאריך: 27.5.17 20:45

כבר סיפרנו לכם שזה עומד לקרות, ואתמול (שישי) זה אכן קרה: פאב הפייבל חגג יום הולדת 2.5 (לאחר שמסיבות השנתיים נדחו בשל השריפות בחיפה), ונדמה שאין הרבה חיפאים בגיל המתאים שלא הגיעו לפרגן. לא פחות מ-450 (!) צעירים גדשו את המקום ונהנו מפינוקים מידי הבעלים שירן הראל וגיא רזון, מדוכני הפתעות של המותגים ייגרמייסטר, טובי וערנבים, וממוזיקה שחורה משובחת בניצוחו של די.ג'יי ליעד אכדרי. כמעט מיותר לציין שעל מקומות ישיבה לא היה מה לדבר, אבל לבליינים הצעירים זה ממש לא הזיז והם הצביעו ברגליים ונשארו לרקוד בפייבל עד השעות הקטנות של הלילה.

 

הפייבל חוגג יום הולדת. תשכחו ממקומות ישיבה

הפייבל חוגג יום הולדת. תשכחו ממקומות ישיבה

 

ראינו את יותם וברק קשפיצקי ואת אסף ברוך שנתנו כתף ביחסי הציבור של האירוע, את לירון הראל, אחיו של שירן והבעלים של ברברוסה כרמל שהפשיל שרוולים ונרתם לעזרה בבר, את נעמה חדש שחגגה גם היא יום הולדת (לא חצי), וגם את שחף מיידלר ויעל איתם מהבראון, מרינה פרוטסוב מהווספר, עידו שוורץ ונועה גוטפריד מהטמפל בר ועוד המון צעירים יפים. איזה כיף שיש רק עוד חצי שנה לחכות עד ליום ההולדת הבא.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר