קריוקי בפלאג אין. תשתדלו לזייף כמה שפחות (צילום: יח"צ)
קריוקי בפלאג אין. תשתדלו לזייף כמה שפחות (צילום: יח"צ)

קריוקי ואלכוהול ללא הגבלה ב-99 שקל

מתחם הקריוקי פלאג אין ברמת ישי מציע 16 חדרים פרטיים בגדלים שונים שמצוידים במערכות סאונד, מולטימדיה ותאורה מתקדמות ובספריית פלייבקים עם לא פחות מ-40,000 שירים

פורסם בתאריך: 13.7.17 16:07

מתחם הקריוקי פלאג אין ברמת ישי מציע בילוי מושלם בפחות מ-100 שקל. מעכשיו ועד סוף הקיץ תוכלו להתארח בימים ראשון-רביעי מהשעה 16:00 באחד מחדרי הקריוקי במתחם וליהנות מאלכוהול ללא הגבלה (בירות מהחבית, יינות, קאווה ועוד) למשך שעתיים ב-99 שקל לאדם בלבד ומהטבה של 50 אחוז הנחה על כל תפריט האוכל.

למי שעדיין לא ביקר בפלאג אין נספר שזהו מתחם קריוקי מושקע במיוחד עם 16 חדרים פרטיים אשר נבדלים בגודלם ובסגנונם ומותאמים לכל אירוח – מבילוי זוגי רומנטי, דרך מפגשי קבוצות ועד אירועים רבי משתתפים של עד 120 איש. כל החדרים מצוידים במערכות סאונד, מולטימדיה ותאורה מתקדמות ובספריית פלייבקים עם לא פחות מ-40,000 שירים בשלל שפות, וכמובן שאי אפשר בלי בר משקאות עשיר ומטבח שמציע סלטים, המבורגרים, שיפודי עוף ואנטרקוט, תוספות וקינוחים.

במקום ניתן לערוך גם אירועים לילדים כמו ימי הולדת, בר/בת מצווה ומסיבות כיתה, שבהם ייהנו הילדים משתייה קלה, מחטיפים וממנות ילדים כמו שניצלונים ופיצות.

אז תתחילו לחמם את הגרון וניפגש בפלאג אין. רק תשתדלו לזייף כמה שפחות.

 

פלאג אין. מבילוי זוגי רומנטי עד אירועים רבי משתתפים (צילום: יח"צ)

פלאג אין. מבילוי זוגי רומנטי עד אירועים רבי משתתפים (צילום: יח"צ)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר