פשוט. אוכל פשוט וטוב
פשוט. אוכל פשוט וטוב

קבלו את PA-SHOOT – הנכד של סבתא

פשוט, שהוקמה סמוך לסנדוויץ' סבתא ברחוב צפרירים בחיפה, היא מסעדה קטנה שמציעה תפריט שלם (וזול) של מאכלים שנעשים בתנור אבן או על פלנצ'ה לוהטת, אווירה צעירה וכיפית ומוזיקה טובה

פורסם בתאריך: 22.9.17 21:17

את סנדוויץ' סבתא ברחוב צפרירים 2 סביר להניח שאתם כבר מכירים (ואם לא – זה הזמן). אבל מה שרובכם כנראה עדיין לא יודעים זה שלפני כחודש וחצי נולד לסבתא נכד קטן וחמוד, שהתמקם סמוך לו ושמו בישראל PA-SHOOT (פשוט במלעיל).

פשוט היא מסעדה קטנה שמציעה תפריט שלם (וזול) של מאכלים שנעשים בתנור אבן או על פלנצ'ה לוהטת, אווירה צעירה וכיפית ומוזיקה טובה. בשלוש השנים האחרונות שכן במקום דוכן טבעוני בשם פריה, שאותו פתח שי וקראט ושהיה אמור להיות עסק משלים ובריא לסבתא. לקח לוקראט זמן כדי להבין שטבעונות זה לא בשבילו (וטוב שכך), והדברים היחידים שנותרו מפריה והועברו אחר כבוד לפשוט הם המיצים הטבעיים, השייקים וכמה מנות טבעוניות (למי שבכל זאת מתעקש).

 

פשוט. הבעלים אייל וקראט הבין שמקום טבעוני זה לא בשבילו

פשוט. הבעלים אייל וקראט הבין שמקום טבעוני זה לא בשבילו

 

כעת מציע המקום ארוחות בוקר (37 שקל), לברק בתנור עם שום לימון ועשבי תיבול, סלט ירוק ותוספת לבחירה (49 שקל), חזה עוף בתנור, סלט ירוק ותוספת לבחירה (39 שקל) או מינוט סטייק של סינטה וביצת עין, סלט ירוק ותוספת לבחירה (49 שקל).

וקראט ותומר חיים, שותפו בשני העסקים, החליטו שבפשוט לא צריך מלצרים, כך שההזמנה והתשלום וקבלת המנות מתבצעים על הדלפק. המקום פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 22:00-9:00 ובימי שישי בשעות 16:30-9:00. בקרוב מתכננים וקראט וחיים לפתוח את המקום גם בשבת ולהציע ארוחות בסגנון בראנץ'. עד שזה יקרה, אם אתם מחפשים אוכל פשוט, טעים וזול – רוצו לפשוט.

 

פשוט. בקרוב גם בשבתות

פשוט. בקרוב גם בשבתות

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טבעונות

    אין שום דבר רע באוכל טבעוני…כשרושמים כתבה היא אמורה להיות נטרלית…לא שהכותב יביא את דעתו על אוכל טבעוני…כאילו הוא לא טעים…אום כולתום שנפתח ממול כולו טבעוני וכולו טעים…

  2. מיקי

    דווקא מה שאכלנו בגלגול הטבעוני היה סופר טעים! לא הזדמן לי לחזור לשם מאז ששינו קונספט, אבל ממש מקווה שנשארו כמה מנות טבעוניות טובות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר