מסעדת פינגווין בשנות ה-60. אמיר אופנהיימר: "מהמסעדה יצאו עשרות זוגות שנישאו והקימו משפחה"
מסעדת פינגווין בשנות ה-60. אמיר אופנהיימר: "מהמסעדה יצאו עשרות זוגות שנישאו והקימו משפחה"

הפינגווין חוזר: המסעדה הנהריינית חוגגת 77 שנים להיווסדה

לכל אורך חודש נובמבר חולקות המסעדות בנהריה כבוד לפינגווין ומגישות את מנות הדגל שלה. בנוסף, ביום חמישי יתקיים מפגש של כל עובדי המסעדה לדורותיהם

פורסם בתאריך: 5.11.17 12:48

מסעדת פינגווין הנהרייתית חוגגת 77 שנים להיווסדה, ולכל אורך חודש נובמבר חולקות לה המסעדות בנהריה כבוד ומגישות את מנות הדגל שלה.

את המסעדה הקימו הוגו אפנהיימר ובנו ארנסט, בתחילה כקיוסק ובמרוצת השנים כמסעדה וינאית, וכיום מנהל את המסעדה אמיר אופנהיימר – הדור הרביעי של המשפחה. עם השנים עברו שם מאות עובדים, וחלק גדול מהמסעדות בנהריה הוקמו על ידם. כעת הם החליטו להגיש במשך החודש כולו את המנות שהפכו אותה למפורסמת.

קפה אתנחתא יגיש את טוסט פינגווין – בייגל טוסט פתוח עם גבינת שמנת, סלמון וביצת עין מוקרמים בפרמזן; מאפיית בריוש תציע את השטרודל של פינגווין – שטרודל תפוחים מבצק וינאי; גלידריית בלו ברי תציג בלינצ'ס גבינה עם צימוקים וקינמון; מסעדת אדלינה תגיש כבד עוף על טוסט מוקפץ עם בצל, פטריות ורוטב שמנת על בריוש; בתי הקפה גרג וקפה קפה יציעו את קפה אילן (על שמו של אילן אופנהיימר, בן הדור השלישי של המשפחה שניהל את המקום) – שלוש שכבות של אספרסו חזק, חלב חם וקצף; חומוסיית דני תגיש חומוס עם סלט הכרוב המפורסם של פינגווין; ופאסטה פאסטה תציע פסטה פונגי של פינגווין.

 

בייגל טוסט של פינגווין. כבר כמעט שמונה עשורים (צילום: אמיר ירחי)

בייגל טוסט של פינגווין. כבר כמעט שמונה עשורים (צילום: אמיר ירחי)

 

 

נוסף על כך, ביום חמישי יקיימו בעלי הפינגווין פגישת מחזור ענקית לכל עובדי המקום לדורותיהם. אמיר אופנהיימר: "פינגווין זו משפחה, אנשים צעירים שעבדו ביחד ויצרו חברויות אמת לאורך השנים. מהמסעדה יצאו עשרות זוגות שנישאו והקימו משפחה. אבי אילן נתן קרש קפיצה להמון אנשים להתקדם בעולם העסקי ולבחור עתיד וקריירה. המטרה שלי היא לקבץ את כל העובדים למסיבה גדולה שתיערך ב-9 בנובמבר. אם גם אתם עבדתם בפינגווין לאורך השנים אתם מוזמנים להיכנס לקבוצת הפייסבוק 'פינגווין לדורותיו' או להתקשר ל-054-5333805 ולהירשם למסיבה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר