קרואסון פריזאי במנדרין. ויש עוד
קרואסון פריזאי במנדרין. ויש עוד

תפריט ארוחות הבוקר החדש של מנדרין

רשת מנדרין השיקה תפריט ארוחות בוקר חדש בכל 12 הסניפים שלה. אז מה אתם אומרים על קרואסון עם גבינת ברי אגוזים, פלפל קלוי, ממרח תאנים, זעתר ואגוזי מלך?

פורסם בתאריך: 10.11.17 14:54

תפריט ארוחות חדש הושק ברשת מנדרין. את הרשת הקים אסף כץ בשנת 1999 כבית קפה בלבו של מרכז הכרמל, ומאז הרשת משגשגת, סניפים שלה נפתחים במהירות מסחררת בכל רחבי הצפון, וכעת תוכלו לבקר בסניף ה-12 שנפתח ממש בימים אלה ברחוב הורד 26 בקרית מוצקין.

תפריט ארוחות הבוקר החדש של הרשת יוצר בשיתוף פעולה עם משק צוריאל, והוא כולל ארבע ארוחות בוקר מיוחדות: בוקר בוטיק – פרנה חרוכה ומעליה לאבנה, מסבחה של חומוס וביצת עין, מוגשת עם סלט גלילי, יוגורט עזים, קרם חצילים, קוביות של גבינה בולגרית, טחינה, זיתים, פרי עונתי ושתייה קלה או חמה (54 שקל); קרואסון פריזאי – קרואסון עם גבינת ברי אגוזים, פלפל קלוי, ממרח תאנים, זעתר ואגוזי מלך, מוגש עם סלט ושתייה קלה או חמה (32 שקל); אומלט ירוקים וגבינת חלומי – אומלט עם גבינת חלומי, ברוקולי, תרד ופסטו בזיליקום, מוגש עם סלט עלים, זיתים, לחם ושתייה קרה או חמה (42 שקל); ושקשוקה שוק – שקשוקה עם תבשיל תרד, פרחי כרובית, ברוקולי, גבינת ברי אגוזים ושמנת, מוגשת עם פרנה ושתייה קלה או חמה (56 שקל).

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר