מועדון המוריסון. יהיה מלא בבליינים מכל הגילאים והמינים
מועדון המוריסון. יהיה מלא בבליינים מכל הגילאים והמינים

12 חורפים: המוריסון חוגג בת מצווש

המועדון במרכז הכרמל יעוצב בתפאורה ורודה עם בלוני ענק שיישאו את המספר 12, צלמי מגנטים יצלמו את החוגגים וברחבי המועדון יוצבו דוכני ממתקים. על העמדה ינצחו על החגיגה די.ג'ייז אסף עמוס ואסף יצחקי

פורסם בתאריך: 21.11.17 11:30

מועדון המוריסון במרכז הכרמל בחיפה יחגוג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-12. המועדון, שעבר לאחרונה שיפוץ ואוחד עם פאב הדאגלס ג'יי הצמוד אליו, יערוך את החגיגות בנוסח מסיבת בת מצווש. מה זה אומר? שהמקום יעוצב כולו בתפאורה ורודה עם בלוני ענק שיישאו את המספר 12, צלמי מגנטים יצלמו את החוגגים וברחבי המועדון יוצבו דוכני ממתקים. על העמדה ינצחו על החגיגה די.ג'יי אסף עמוס שינגן רגאטון והיפ הופ, ודי.ג'יי איתי יצחקי, הרזידנט של הפאנג'ויה, שינגן מיינסטרים.

 

 

הצוות שאחראי לכל ההפקה הזו מורכב מצוותי הליינים השונים במוריסון – צוות הבלאקאאוט, צוות שישי +, צוות שבתוש וצוות הקאסה – כך שהמקום יהיה מלא בבליינים מכל הגילאים והמינים וכל אחד יוכל למצוא את הקטע שלו במסיבה.

את החסות למסיבה יעניקו המותגים גרייגוס, ואן גוך וג'לישוט (ג'לי אלכוהולי בטעמים המכיל 23% אלכוהול), ובמהלך הערב יימכרו צ'ייסרים במחיר מבצע של – איך לא – 12 שקל בלבד.

 

יום הולדת 12 למוריסון. צ'ייסרים ב-12 שקל

יום הולדת 12 למוריסון. צ'ייסרים ב-12 שקל

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר