קאהירה עינין בשקולה. "אני לא רוצה מסיבות המוניות"

קאהירה עינין חוזרת לעניינים

מלכת חיי הלילה של המגזר ייסדה ליין חדש בשם 101, ואת המסיבות הראשונות שלו היא תערוך בשקולה - המועדון המזוהה עם קהל יוצאי חבר העמים. וזה עוד כלום לעומת המשמעות של המספר

פורסם בתאריך: 5.12.17 17:05

ליין חדש למגזר הערבי הושק ביום חמישי במועדון השקולה בעיר התחתית בחיפה. מלכת חיי הלילה של המגזר קאהירה עינין ייסדה לפני שנים אחדות את הליין ערבינג'י שהצליח לקבץ מאות בליינים מהמגזר. עם הזמן נדד הליין בין כמה מועדונים כמו למשל המרתף והוונדרבר, עד שלפני כחצי שנה הכריזה עינין שהיא לוקחת פסק זמן ומנסה להעביר אותו לתל אביב. מאז היא הספיקה לחזור בה, וכעת היא מביאה בשורה חדשה לעיר: ערבינג'י – אאוט, 101 – אין.

מה זה אומר? שרק 101 בליינים יזכו להשתתף בכל מסיבה של הליין לפי רשימות סגורות מראש. אם יצאתם לשנייה אחת מהמועדון מישהו אחר נכנס במקומכם, וכדי לחזור תצטרכו לחכות בסבלנות עד שמישהו ייצא. אל המוזיקה שאפיינה את ערבינג'י מתווספת מוזיקה אלקטרונית, וכל מסיבה תישא אופי שונה.

החיבור עם השקולה – מועדון שמזוהה עם קהל שמבוסס על יוצאי חבר העמים – הוא יוצא דופן. לאחר פגישה בין עינין לבעלים של השקולה מישה גורדון הרים גורדון את הכפפה, ולפי התכנון יתקיימו במקום מסיבות נוספות.

 

 

 

עינין, למה דווקא 101?

"אני לא אוהבת מספרים עגולים ולכן בחרתי עוד אחד נוסף מעל ה-100. הכוונה במספר קטן של בליינים היא שיבואו אנשים איכותיים. אני לא רוצה מסיבות המוניות".

ואיך נוצר החיבור עם השקולה?

"השקולה הוא אחד מהמועדונים המועדפים עלי. מישה ואני מדברים על זה כבר הרבה זמן, ועכשיו הגיע הרגע הנכון לשיתוף הפעולה. השקולה הוא אחד מהמקומות הכי יפים בחיפה, הוא מעוצב כחמאם, וגם המיקום שלו הוא נוח. הריחוק שלו מהלחץ של העיר התחתית זה דבר שרק מושך יותר".

 

קאהירה עינין ומישה גורדון. "אני לא אוהבת מספרים עגולים"

קאהירה עינין ומישה גורדון. "אני לא אוהבת מספרים עגולים"

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר