יוליה ורג'י. "גם קהל דוברי העברית יכול להרגיש בבית אצלנו" (צילום: אושרי כהן)
יוליה ורג'י. "גם קהל דוברי העברית יכול להרגיש בבית אצלנו" (צילום: אושרי כהן)

פורים ברוסית – גם לדוברי עברית

חברת ההפקות verjy show נשף פורים באולמי הארנה בצומת קרית אתא. בתוכנית: זמרים, די.ג'יי, תחרות תחפושות, ארוחת ערב מפוארת, וכמובן בירה ויין חופשי

פורסם בתאריך: 20.2.18 17:34

אם חשבתם שיוצאי מדינות חבר העמים יעבירו את חג הפורים בלי מסיבה – ברור שטעיתם. ביום חמישי, 1 במרץ, תקיים חברת ההפקות verjy show נשף פורים באולמי הארנה בצומת קרית אתא.

שערי האולם ייפתחו בשעה 19:30 ויינעלו למחרת בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר על התוכנית האמנותית מופקדים הזמרים יוליה ורג'י, עדי זק וסאשה אבדלימוב, ורקה סריוז'קה יתחפש לזמר האמיתי ויעלה מופע של קאברים, ועל העמדה ינגן די.ג'יי יוסי. וכמובן אסור לשכוח את תחרות התחפושות נושאת הפרסים לא יפסחו שם. האולם יעוצב במסורת החג, בובות ענק יסתובבו בין המבלים, וארוחת ערב רשמית תוגש לאורחים ותכלול 12 סוגי סלטים, פלטות של סושי, פלטות של דגים, מנה עיקרית ומנה עיקרית שנייה, והכל ללא להגבלה. על השולחן יחכה לכם גם בקבוק וודקה, ובירה ויין יסופקו ללא הגבלה לאורך כל הערב. קוד לבוש מחייב: תחפושת (או מינימום מסיכת פנים). מחיר כניסה לאדם: 200 שקל.

 

 

 

ורג'י, מנהלת חברת verjy show, מה עוד מצפה לנו?

"אנחנו מקיימים את הנשף בשתי השפות – רוסית ועברית – כך שהאירוע מיועד גם לקהל דוברי העברית שיכול להרגיש בבית אצלנו. השירים יהיו שירים שכולם מכירים. תהיה מוזיקה טובה ויהיה שמח כמו שאנחנו יודעים לעשות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר