תדהר טויכר ואסי נחום. לא את
תדהר טויכר ואסי נחום. לא את

סצנת הגייז מתחממת עם ליין חדש

אחרי חזרתו לחיים של ליין אובר קיטש, גם אסי נחום, גיא הראל ונטלי טפירו מפציעים עם ליין חדש לקהילה הגאה. וזה כמובן לא עובר בשקט

פורסם בתאריך: 5.3.18 09:02

סצנת הבילויים של הקהילה הגאה בחיפה מתחממת. אחרי תקופת יובש ארוכה שבה כלל לא נערכו מסיבות גייז בעיר ובסביבתה הפציע לאחרונה ליין האובר קיטש המחודש בניצוחו של תדהר טויכר, וכעת ליין נוסף מאיים לפרוץ אל לב הסצנה בראשותם של אסי נחום וגיא הראל, ממייסדי הליין G@P, ושל נטלי טפירו, בעלת ליין למסיבות נשים. המיקום המיועד: פאב הלנסקי.

 

 

נחום, חוזרים בסערה?

"ליין המסיבות שלנו מתמקד בחוויית מסיבה אחרת ובקהל יעד אחר מאשר באובר קיטש. אני מאחלת לתדהר המון הצלחה ואשמח שהוא יבוא לסיים את הלילה במסיבה שלי. אצלי זו מסיבה מסיבה ולא משהו שנעשה בפורום מצומצם ובמקום קטן כמו הסינקופה ששם מתקיים ליין האובר קיטש".

טויכר, אצלך זה בקטנה?

"אסי היא חברה יקרה ומדהימה. אהבתי את הליפסטיק שלה ואת הפיאה הבלונדינית שהיא לבשה בפורים – זה מאוד הולם אותה – אבל אני מעדיף לסיים את הלילה עם מישהו אחרת. ליין האובר קיטש רץ הרבה שנים בהצלחה, עוד מעט הוא חוגג יום הולדת 6, והוא מכוון לקהל צעיר ותוסס עם הופעות דראג. אין שום תחרות. גם אסי מוזמנת לסגור את הלילה אצלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר