סושי ב-Roku. לא רק סלמון וטונה (צילום: Roshianu & Moloko)
סושי ב-Roku. לא רק סלמון וטונה (צילום: Roshianu & Moloko)

על חורבות החורבה: סושייה חדשה תיפתח ברחוב הנמל

Roku סושי בר ייפתח בקרוב בבניין שבו שכן מועדון החורבה המיתולוגי. חוץ מהלוקיישן ההיסטורי שמזכיר לרבים מבלייני העיר נשכחות, יציע המקום גם תפריט שונה ממה שהכרתם עד היום בסושיות

פורסם בתאריך: 10.3.18 20:10

סושי בר ייחודי ייפתח בקרוב בבניין שבו שכן מועדון החורבה המיתולוגי. קבלו את Roku, שחוץ מהלוקיישן ההיסטורי ברחוב הנמל בעיר התחתית שבוודאי מזכיר לרבים מבלייני העיר נשכחות, יציע גם תפריט שונה ממה שהכרתם עד היום בסושיות. הבעלים והסושימן קובי שנאן, שהתמחה במשך לא פחות מחמש שנים במטבחי סושי, החליט להביא בשורה לחובבי הז'אנר והוא יציע לסועדים דגים מהשווקים בארץ, כמו פלמידה, מוסר, לברק, דניס ולוקוס, ולא רק את הסלמון ואת הטונה שהתרגלתם אליהם. נוסף על כך תציע המסעדה גם תפריט של סאקה על שלל סוגיו.

 

 

שנאן, מתי הפתיחה?

"המקום ייפתח בחודש אפריל. הוא יתמקד בסושי שפחות מוכר לקהל הישראלי, לא רק אינסייד אאוט וזהו. יהיו קומבינציות ייחודיות ברמה גבוהה עם חומרי גלם לכיוון הפרימיום".

למה בחרת בעיר התחתית?

"כי אין שם סושיות. אני התחלתי את התהליך לפני כשנה וחצי עד שמצאתי מקום. העיר התחתית מתעוררת מבחינה קולינרית ומתפתחת. בשעות הערב והלילה המקום יהיה בסגנון לייט נייט עם דגש על בירות ועל אלכוהול, ובשעות היום הוא ישמש כסושי בר ויהיו גם עסקיות. הסושי שלנו יהיה שונה ממה שמכירים פה. לא יהיה סושי מטוגן וסושי עם שני סוגי דגים בלבד אלא עם כל הדגים הלבנים שיש לנו בארץ. בגדול, סושי אמיתי הוא מדגי ים, זה מה שיש ביפן. טונה זה בסדר, אבל למה לא להשתמש במה שיש לנו בים? ויש לנו המון. ברור שאין את הדגים האלה ביפן, אבל צריך להתאים האוכל לחומרי הגלם שיש פה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר