דודי קדם. "למה לא לעשות את שלושת הדברים ביחד?" (צילום: דניס גרצקיס)
דודי קדם. "למה לא לעשות את שלושת הדברים ביחד?" (צילום: דניס גרצקיס)

דודי קדם נבחר לשף של מסעדת Meat

את טבילת האש הראשונה שלו יקיים השף החדש ביום חמישי, 12 באפריל, בערב קונספט שצפוי להפוך לליין קבוע של מוזיקת טכנו ומיין סטרים

פורסם בתאריך: 5.4.18 19:54

השף הצעיר דודי קדם בן ה-26 נבחר לתפקיד השף של מסעדת הבשרים Meat במרכז הכרמל ומבצר את מעמדו בשורה הראשונה של השפים בחיפה. את טבילת האש הראשונה שלו הוא יקיים ביום חמישי הבא, 12 באפריל, בערב קונספט שצפוי להפוך לליין קבוע של מוזיקת טכנו ומיין סטרים.

לכבוד האיוונט שוקד קדם על מגוון של מנות מיוחדות. למנות הראשונות הוא מתכנן סביצ'ה טונה עם מנגו, אננס וצ'ילי; סביצ'ה טונה עם אבוקדו וסלט עגבניות חריף; קרפצ'יו סינטה עם קונפי שום, עגבניות שרי צלויות, ארגולה וצנונית; קרפצ'ו לברק עם קוביות סלק; לבנה בהכנה ביתית עם צ'ילי ובצל ירוק; סלט אספרגוס עם קשיו במרינדה של תפוז אדום; טונה אדומה צרובה ברוטב טריאקי ורימונים עם סויה וקשיו; ובייבי כרוב נשיקות עם לבנה ביתית. בין מנות העיקריות תמצאו רביולי ריקוטה או רביולי בטטה בחמאת בזיליקום ושום; נתח קצבים עם ויניגרט פטרוזיליה; פילה בקר עם תפוח אדמה סגול וקרם תפוחים; וסלמון בחמאת מרווה ונשיקות בטטה.

 

סביצ'ה טונה עם אבוקדו וסלט עגבניות חריף ב-Meat. מחכה לספתח (צילום: דניס גרצקיס)

סביצ'ה טונה עם אבוקדו וסלט עגבניות חריף ב-Meat. מחכה לספתח (צילום: דניס גרצקיס)

 

 

קדם, במה תבדל את עצמך מהאחרים?

"בכל חיפה אין אף מסעדה שמציעה גם אוכל איכותי, גם אלכוהול איכותי עם קוקטיילים לא שגרתיים, וגם מוזיקה נכונה. או שיש מוזיקה טובה בלי אוכל ובלי שתייה טובים, או שיש שתייה טובה בלי אוכל איכותי. יש מקומות עם אוכל טוב אבל בלי הווייב של לקום מהכיסא ולעשות קולולו".

וזה מה שיהיה ב-Meat?

"בדיוק. זה הכיוון – שתהיה אווירה. כשאתה בא לאכול תקבל אצלנו את כל החוויה של הנאה ובילוי. בחיפה אתה יוצא לאכול או לשתות או להתפרע – אז למה לא לעשות את שלושת הדברים ביחד?".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר